Będą kampanie społeczne dotyczące nadmiernej prędkości i konieczności udzielania przez kierowców pierwszeństwa przejazdu
Ministerstwo Infrastruktury prowadzi przetarg związany z realizacją dwóch kampanii społecznych. Jedna ma dotyczyć nadmiernej prędkości, a druga – konieczności udzielania przez kierowców pierwszeństwa przejazdu.
Przetarg dotyczy przygotowania kreacji (scenariusz, produkcja i postprodukcja) spotu telewizyjnego o długości od 30 do 45 sekund, odpowiadającego mu spotu radiowego o długości od 30 do 45 sekund oraz przygotowania wielkoformatowego plakatu reklamowego na potrzeby jednej i drugiej kampanii.
W jego wyniku może zostać wybrana jedna agencja, która zajmie się obiema kampaniami, albo dwie – każda do jednej z tych dwóch kampanii.
Nie określono konkretnego terminu ich startu. Wiadomo jedynie, że zostaną przeprowadzone w tym roku. Ich budżet wynosi 262,5 tys. zł. Nie obejmuje kosztu zakupu mediów. Przetarg trwa do 18 maja br.
Dołącz do dyskusji: Będą kampanie społeczne dotyczące nadmiernej prędkości i konieczności udzielania przez kierowców pierwszeństwa przejazdu