Baseball w DirecTV
DirecTV uruchomi nowy kanał w swoim podstawowym pakiecie. The Major League Baseball Channel ma wystartować w 2009 roku.
Zgodnie z podpisaną na siedem lat umową platforma satelitarna DirecTV, która zainwestuje w przedsięwzięcie 700 milionów dolarów, będzie mniejszościowym partnerem dla MLB Channel i wraz z ligą będzie pracować nad rozwojem oferty.
Nowy kanał będzie nadawał przez siedem dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. MLB poinformowała, że czynnikiem decydującym o zawarciu umowy był fakt, że DirecTV zobowiązała się włączyć program do swojego podstawowego pakietu, który dociera do ponad 15 milionów domów w USA, Karaibach i Ameryce Łacińskiej.
MLB to amerykańska zawodowa liga baseballa. Udział w niej bierze trzydzieści drużyn, podzielonych na dwie ligi (National i American) i sześć dywizji (w każdej z lig po dwie: wschodnia, centralna i zachodnia). Najbardziej utytułowanym zespołem w historii MLB jest New York Yankees, który zdobył 26 mistrzostw.
Dołącz do dyskusji: Baseball w DirecTV