Bartłomiej Rybak dyrektorem sprzedaży w sieci reklamy online Digital Contact
Bartłomiej Rybak od kwietnia 2024 roku objął stanowisko dyrektora działu sprzedaży w Digital Contact - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Rybak ze spółką jest związany od samego początku jej istnienia w 2014 roku. Jego zadaniem na nowym stanowisku jest kontynuowanie rozwoju firmy oraz dbanie o wynik sprzedażowy. Priorytetem będzie także praca nad rozbudową oferty produktowej w obszarze reklamy online.
W zespole także Julita Jędrzejczyk
Do zespołu Digital Contact od kwietnia dołączyła również Julita Jędrzejczyk, która posiada ponad 19-letnie doświadczenie w obszarze reklamy digital. W ostatnich latach pracowała dla takich wydawców jak: Bonnier Business Polska, Gremi Media czy WP. W Digital Contact będzie odpowiedzialna za współpracę, strategie handlowe oraz utrzymywanie relacji z domami mediowymi i klientami bezpośrednimi.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Digital Contact to spółka wywodząca się z grupy Argonauts Media Group, działająca w obszarze reklamy internetowej we wszystkich modelach rozliczeniowych z wykorzystaniem najnowszych technologii i systemów mierzących m.in.: ABT Shield.
Dołącz do dyskusji: Bartłomiej Rybak dyrektorem sprzedaży w sieci reklamy online Digital Contact