Barbara Topol dyrektorem sprzedaży G+J Polska
Barbara Topol (Radziwilska) obejmuje nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży G+J Polska. Wydawnictwo likwiduje za to funkcję dyrektora biura reklamy, z której odchodzi Elżbieta Hołubka.
Obecna dynamika zmian rynkowych, rosnące oczekiwania Klientów oraz konieczność implementacji nowych narzędzi komunikacji marketingowej - tak G+J Polska uzasadnia utworzenie stanowiska dyrektora sprzedaży. Obejmująca tę funkcję z początkiem sierpnia Barbara Topol (Radziwilska) będzie nadzorować sprzedaż powierzchni reklamowej w magazynach drukowanych, multimediów i wydawnictw książkowych, reklamy w magazynach corporate media, reklamy przy eventach i projektach specjalnych, a także sponsoring. Będą do niej raportować szefowie zespołów reklamowych, dział badań i analiz, dział kreatywny oraz dodatkowo dział new business i reklama corporate media.
Barbara Topol (Radziwilska) poprzednio przez pięć lat pracowała w TVN, pełniąc funkcje kierownicze w biurze sprzedaży, Wcześniej przez 11 lat była związana z Procter & Gamble.
Jednocześnie z utworzeniem stanowiska dyrektora sprzedaży G+J Polska likwiduje funkcję dyrektora biura reklamy. Pełniąca ją Elżbieta Hołubka kończy pracę w wydawnictwie.
Dołącz do dyskusji: Barbara Topol dyrektorem sprzedaży G+J Polska
Trochę szkoda, ale może wydawnictwo poprawi swoje wyniki przychodowe bo dziewczęta z działu reklamy w końcu będą musiały się ostro zabrać do roboty zamiast większość czasu przesiadywać w Galerii Mokotów lub w restauracjach.
Elu, powodzenia. Jesteś dobrym człowiekiem i poza G+J na pewno taka pozostaniesz.
TRAGEDIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Może wreszcie skończy się chodzenie biura reklamy na konferencje PRASOWE - tylko tu było możliwe podszywanie się pod dziennikarki. Gabi i spółka, do roboty!