Ariel Color & Style: Olśniewający rezultat za każdym razem(wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca narynek proszek do prania Ariel Color & Style. Akcja przebiegapod hasłem "Zachowaj piękno kolorów".
Telewizyjna kampania reklamowa proszku do prania ArielColor & Style pokazuje osoby, które zrzucają ze swoichubrań powłokę szarości, dzięki czemu zyskują one intensywniejszebarwy. Oparty na dynamice i energii przekaz pod hasłem"Olśniewający rezultat za każdym razem" podkreśla, że produktzapewnia pranym rzeczom zachowywanie naturalnych kolorów.
Skierowana do kobiet akcja jest prowadzona w stacjachtelewizyjnych - zarówno ogólnodostępnych, jak i tematycznych.Adaptację kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi& Saatchi Communications, natomiast planowaniem izakupem mediów zajął się dom mediowyMediacom.
Start kampanii : lipiec 2009
Account Team: Kamila Górska-Pięta - Account Director / Iza Ogórek -Account Executive
Strategic Team: Dominika Blachnicka - Strategic Planner
Dyrektor Kreatywny Derek Green / Ariel Regional CreativeDirector
Team Kreatywny: Kamilla Komaiszko - Senior Copywriter / GrzegorzŚcieszka - Senior Art Director
Producent: Magda Barszcz
Planowanie i zakup mediów: Mediacom
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Ariel Color & Style: Olśniewający rezultat za każdym razem(wideo)