ARBOvision dalej dla Oticon Polska
Firma Oticon po raz trzeci z rzędu podpisała umowę z agencją ARBOvision na na roczne działania marketingowo-promocyjne.
Zgodnie z roczną umową ARBOvision przeprowadzi działania z zakresu marketingu bezpośredniego z wykorzystaniem m.in. niestandardowych działań internetowych, ePR wraz z social media.
W tym roku agencja planuje prowadzenie wzmożonych niestandardowych działań prosprzedażowych offline i online angażujące również radio i telewizję. Akcje promocyjne skierowane są przede wszystkim do osób starszych.
W ramach działań promocyjnych ARBOvision planuje m.in. refreshing portalu społecznościowo-edukacyjnego Słuchowisko.net skierowanego do osób niedosłyszących. Innowacje na portalu ułatwią integrację osób z problemami słuchu ze środowiskiem ludzi słyszących. Kampania potrwa do końca roku.
Dołącz do dyskusji: ARBOvision dalej dla Oticon Polska