SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ahava PR zadba o wizerunek dr Moniki Bujanowskiej

Dr Monika Bujanowska, lekarka medycyny estetycznej, została klientką agencji  Ahava PR.

Agencja odpowiada za wizerunek klientki w mediach oraz prowadzenie kanałów społecznościowych (Facebook oraz Instagram). Ponadto zajmuje się komunikacją kryzysową oraz szeroko pojętym personal brandingiem.

Po stronie agencji za działania komunikacyjne dla klienta odpowiada Agnieszka Oleszczyk, Monika Kern (szefowe Ahava PR) oraz Dagmara Tarka, account executive.

Strony nie informują na jak długo została podpisana umowa.

Ahava PR zajmuje się obsługą wizerunku kilku znanych publicznie osób, jak Ada Fijał, Michał Szulc czy Matteo Brunetti.

Dołącz do dyskusji: Ahava PR zadba o wizerunek dr Moniki Bujanowskiej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl