Agora zarobiła w internecie 55 mln zł
W II kwartale br. przychody internetowego segmentu Agory wyniosły 55,4 mln zł. To o 17,6 proc. więcej niż rok wcześniej.
55,4 mln zł to łączne przychody, które od kwietnia do czerwca br. osiągnęły w internecie spółki Agora SA, LLC Agora Ukraine, Trader.com (Polska) i AdTaily. Stanowiące większość tej kwoty wpływy z reklam internetowych (bez uwzględnienia różnych form autopromocji i promocji wzajemnej między tymi spółkami) zwiększyły się w skali roku o 25,9 proc.
>>> Coraz lepszy wynik Agory. Zysk wzrósł o ponad 7 proc.
Agora szacuje, że w całym br. wydatki na reklamę internetową w Polsce zwiększą się o 13-17 proc. Firma nieznacznie podnosi swoje prognozy - trzy miesiące temu estymowała ten wzrost na 13-15 proc.
Przypomnijmy, że Grupa TVN - drugi duży wydawca interntowy obecny na giedzie, a zatem podający co kwartał swoje wyniki finansowe - w minionym półroczy ze swojego segmentu internetowego - złożonego głównie z serwisów Onet.pl i Zumi.pl – osiągnęła przychody w wysokości 72 mln zł, czyli o 19 proc. więcej niż rok wcześniej (szczegółowe informacje na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Agora zarobiła w internecie 55 mln zł