„Adam szuka Ewy” na billboardach i w sieci. TLC promuje nagie randki (wideo)
Program randkowy „Adam szuka Ewy”, który od 3 lutego pokazywany będzie w TLC, wsparty zostanie jedną z największych kampanii reklamowych w historii stacji. Działania obejmą prasę, telewizję i outdoor.
W holenderskim formacie „Adam szuka Ewy” kamery śledzą ludzi randkujących bez ubrania. Bohaterem każdego odcinka jest inna para nieznających się wcześniej ludzi. Spędzają oni ze sobą nago 24 godziny na wyspie Mogo-Mogo, po czym na wyspie pojawia się kolejna lub kolejne osoby, także nie posiadające ubrań.
Program promowany jest w prasie, w serwisach internetowych (jak np. Pudelek.pl), w mediach społecznościowych (m.in Facebook i Tinder) oraz na outdoorze - billboardy z kreacją reklamową pojawiły się już w Warszawie.
Dodatkowo stacja przygotowała konkurs, w którym można wygrać podróż na Dominikanę. Podczas emisji programu „Adam szuka Ewy” na ekranie pojawi się kod konkursowy. Trzeba wpisać go w aplikację na stronie tlcpolska.pl, by odblokować pytanie konkursowe.
Projekt kreacji przygotowała Agencja A, a media zaplanował dział marketingu Discovery Networks we współpracy z domem mediowym Mindshare.
Program „Adam szuka Ewy” oglądać będzie można na antenie TLC we wtorki o 23.00 począwszy od 3 lutego br. Stacja nada osiem odcinków formatu.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w 2014 roku średni udział TLC w rynku wyniósł 0,71 proc. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Adam szuka Ewy” na billboardach i w sieci. TLC promuje nagie randki (wideo)