50% wzrostu sprzedaży Great Plains Polska
Great Plains Polska odnotował 50% wzrost liczby sprzedanych systemów klasy ERP
W zakończonym 31 maja 2004 roku finansowym Great Plains Polska odnotował 50% wzrost liczby sprzedanych systemów klasy ERP i 30% wartościowy wzrost ich sprzedaży. Przychody całej firmy w cenach dla użytkowników końcowych w osiągnęły poziom 12 mln zł, o 9% więcej niż w roku ubiegłym.
W okresie od czerwca 2003 do końca maja 2004 sprzedano prawie 60 systemów Microsoft Business Solutions Great Plains w wersji Professional i Standard (do zarządzania małą i średnią firmą). Jednocześnie nastąpił dynamiczny rozwój sieci dystrybucyjnej MBS Standard, do której
w ciągu zaledwie pół roku od wprowadzenia systemu na rynek przystąpiło 40 partnerów.
Równie szybko Great Plains Polska buduje sieć partnerską dla systemu Logotec CRM9000® Web Edition, pozyskując 11 nowych partnerów odpowiadających za sprzedaż, wdrożenie i integrację CRM9000® z systemami Microsoft Business Solutions Great Plains.
Zakończony 31 maja 2004 rok finansowy 2003 był dla Great Plains Polska bardzo udanym. Jako wyłączny producent i dystrybutor systemów Microsoft Business Solutions - Great Plains Standard i Professional oraz systemu Logotec CRM9000® Web Edition zakończył rok finansowy 50% wzrostem liczby sprzedanych systemów ERP i 30% wzrostem wartości ich sprzedaży, w porównaniu do poprzedniego roku finansowego firmy. Przychody od użytkowników Great Plains Polska w okresie od czerwca 2003 do końca maja 2004 zamknęły się kwotą 13 mln zł co stanowi 9% wzrost do poprzedniego roku finansowego firmy. Dla przypomnienia, kalendarzowy rok 2003 firma zamknęła przychodami 12 mln zł (15% więcej niż w 2002 roku).
W sumie Great Plains Polska sprzedał niemal 60 systemów wspomagające zarządzanie Microsoft Business Solutions Great Plains (łącznie w wersji Professional i Standard), oraz 6 systemów Logotec CRM9000® Web Edition. Największą sprzedażą systemu Microsoft Great Plains Professional dla 100 jednoczesnych użytkowników, była sprzedaż do jednego z największych dystrybutorów IT - firmy Action. Zakończenie, tego realizowanego przez Ster-Projekt wdrożenia, planowane jest na koniec sierpnia br. Drugim, zrealizowanym dużym wdrożeniem była instalacja w Stoczni NOWA w Szczecinie dla 72 jednoczesnych użytkowników. Ponad 150 klientów kupiło również przeznaczony dla małych firm, system SM- BOSS.
"Zakończony rok finansowy był dla nas rokiem bardzo pomyślnym, sprzedaż nowych systemów rośnie szybciej niż rynek - ocenia Ryszard Sadowski, prezes Great Plains Polska - Zrealizowaliśmy większość naszych planów, m.in. pozyskanie nowych partnerów - 11 dla nowego produktu Logotec CRM9000® Web Edition i ponad 40 partnerów dla wprowadzonego we wrześniu 2003 roku systemu MBS Great Plains Standard. W rozpoczętym roku finansowym prognozujemy dynamiczny rozwój. Mamy nadzieję pozyskać co najmniej 20-30 nowych klientów na CRM oraz ok. 100 klientów na systemy ERP. Planujemy również wprowadzić do sprzedaży co najmniej 2 nowe linie produktowe związane ze wspomaganiem zarządzania przedsiębiorstwem, a na wiosnę 2005 roku nową wersję MBS Great Plains 8.0."
Dołącz do dyskusji: 50% wzrostu sprzedaży Great Plains Polska