4Frame stawia na nowe media. Boimska-Blum i Magalski w zarządzie
Agencja 4Frame rozpoczyna realizację nowej strategii opartej na holistycznym podejściu do shopper marketingu. Do zarządu firmy dołączyli Natalia Boimska-Blum i Tomasz Magalski.
Nowa strategia 4Frame zakłada bardziej holistyczne podejście do komunikacji z shopper marketingowej, w każdym momencie, w którym konsument może przełożyć się na decyzję o zakupie produktu bądź usługi. Agencja uzasadnia, że większość wyborów zakupowych zapada w miejscu sprzedaży, jednak coraz częściej odbiorca podejmuje decyzję o zakupie przed komputerem, telefonem komórkowym czy tabletem.
- Jako eksperci od komunikacji, która wpływa na podejmowanie skutecznych decyzji zakupowych, musimy być obecni w nowych miejscach i nowych mediach - mówi Natalia Boimska-Blum, nowa dyrektor zarządzający 4Frame. - Naszym głównym celem jest ustabilizowanie pozycji 4Frame jako najbardziej zaawansowanej agencji shopper communication na polskim rynku - dodaje Tomasz Magalski business development director firmy.
Natalia Boimska-Blum objęła w 4Frame funkcję dyrektora zarządzającego, dołączając jednocześnie do zarządu firmy. Dotychczasowy dyrektor zarządzający agencji, Marcin Bełza, skupi się na rozwijaniu nowych projektów.
Boimska-Blum pracuje w 4Frame od 4,5 roku, poprzednio zajmując stanowisko account managera i account directora.
Do zarządu agencji dołączył też Tomasz Magalski, który pracuje w niej od 3,5 roku.
Dołącz do dyskusji: 4Frame stawia na nowe media. Boimska-Blum i Magalski w zarządzie