2,7 mln widzów serialu historycznego „1920. Wojna i miłość”. 9 mln z reklam
Serial historyczno-sensacyjny „1920. Wojna i miłość” oglądało w TVP1 średnio 2,7 mln widzów. To nieco więcej niż stacja miała w tym paśmie przed rokiem. Wpływy cennikowe wyniosły niespełna 9 mln złotych.
Produkcja, emitowana w środy o 20.25, miała średnio 17,69 proc. udziału w grupie 4+ oraz 14,47 proc. wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem było to odpowiednio 17,28 i 15,92 proc. udziału - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
1920. Wojna i miłość | ||||
Data | AMR | SHR % | AMR/16-49 | SHR/16-49 |
02-03-2011 | 3300978 | 19,51% | 1152147 | 15,65% |
09-03-2011 | 2974483 | 18,31% | 1097224 | 15,76% |
16-03-2011 | 3035206 | 18,60% | 1193419 | 16,83% |
23-03-2011 | 2674398 | 17,04% | 872927 | 13,21% |
30-03-2011 | 2611682 | 16,66% | 873401 | 13,53% |
06-04-2011 | 2527259 | 15,67% | 925260 | 13,43% |
13-04-2011 | 2758685 | 17,11% | 889315 | 13,42% |
20-04-2011 | 2457211 | 16,53% | 833118 | 13,92% |
27-04-2011 | 2606205 | 16,95% | 828447 | 13,10% |
04-05-2011 | 3035410 | 18,96% | 1063715 | 15,75% |
11-05-2011 | 2512436 | 18,18% | 751323 | 13,60% |
18-05-2011 | 2580565 | 18,44% | 885919 | 15,39% |
25-05-2011 | 2605823 | 17,74% | 808917 | 13,89% |
średnio | 2747304 | 17,69% | 937146 | 14,47% |
2010 r. | 2654200 | 17,28% | 1048666 | 15,92% |
Liderem w paśmie emisji serialu była telewizja TVN (3,3 mln widzów i 21,26 proc. udziału w rynku). Druga pozycja przypadła TVP2 (3,08 mln widzów i 19,85 proc. udziału). Słabsza od TVP1 okazała się tylko Telewizja Polsat (1,8 mln widzów i 11,64 proc. udziału).
>>> „1920.Wojna i miłość” - FOTOGALERIA
Stacje | AMR | SHR% | SHR/16-49 |
TVN | 3302297 | 21,26% | 18,99% |
TVP2 | 3083446 | 19,85% | 20,86% |
TVP1 | 2747304 | 17,69% | 14,47% |
POLSAT | 1807790 | 11,64% | 13,96% |
„1920. Wojnę i miłość” śledziło niemal tyle samo kobiet co mężczyzn. Dominowały osoby powyżej 60. roku życia oraz mieszkańcy wsi, małych miast. Wpływy reklamowe wyniosły 8,9 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).
Profil | TVP1 | ADH % | AFF |
Płeć | Mężczyźni | 48,09% | 100 |
Kobiety | 51,91% | 100 | |
Wiek | 4-9 | 1,46% | 25 |
10-15 | 2,57% | 38 | |
16 - 19 | 1,90% | 34 | |
20 - 24 | 3,10% | 39 | |
25 - 29 | 2,97% | 33 | |
30 - 34 | 4,46% | 54 | |
35 - 39 | 6,59% | 89 | |
40 - 44 | 5,71% | 89 | |
45 - 49 | 9,25% | 135 | |
50 - 54 | 13,49% | 168 | |
55 - 59 | 10,96% | 141 | |
60+ | 37,53% | 186 | |
Wlk. miasta | Wieś | 42,81% | 109 |
< 50 tys. | 24,37% | 101 | |
50-100 tys. | 7,75% | 90 | |
100-200 tys. | 7,11% | 88 | |
> 200 tys. | 17,96% | 89 | |
Zawód | Top management | 7,90% | 91 |
Pracownicy średniego szczebla | 13,77% | 92 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 18,30% | 92 | |
Emeryci | 45,83% | 178 | |
Inni | 14,20% | 46 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 50,85% | 113 |
Średnie | 29,36% | 99 | |
Wyższe | 15,77% | 125 | |
Inne | 4,02% | 32 |
„1920. Wojna i miłość” to serial, który opisywał jeden z najważniejszych okresów w dziejach Polski - walkę o niepodległość w 1920 r. Akcja rozpoczęła się w 1918 roku w pogrążonej chaosem Rosji, gdzie widzowie poznali głównych bohaterów.
Dołącz do dyskusji: 2,7 mln widzów serialu historycznego „1920. Wojna i miłość”. 9 mln z reklam
oby takich więcej!!!