2,4 mln widzów „Prawa Agaty”. 28 mln zł wpływów z reklam
Czwartą odsłonę „Prawa Agaty” oglądało średnio 2,37 mln osób, o 360 tys. mniej niż nadawaną rok temu drugą serię produkcji. Serial dał TVN drugie miejsce w rynku i pierwsze w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 28,4 mln zł.
„Prawo Agaty” nadawane było we wtorki o godz. 21.30, w okresie od 3 września do 26 listopada br. Czwartą edycję serialu oglądało średnio 2,37 mln widzów. Przełożyło się to na 17,46 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 19,56 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
2013-09-03 | 2 474 000 | 19,10% | 21,20% |
2013-09-10 | 2 140 655 | 15,30% | 16,60% |
2013-09-17 | 2 318 888 | 17,50% | 21,10% |
2013-09-24 | 2 124 318 | 15,70% | 17,50% |
2013-10-01 | 2 271 812 | 17,50% | 20,80% |
2013-10-08 | 2 294 158 | 18,10% | 20,30% |
2013-10-15 | 2 129 002 | 14,20% | 15,00% |
2013-10-22 | 2 482 595 | 18,50% | 21,90% |
2013-10-29 | 2 413 269 | 19,20% | 21,30% |
2013-11-05 | 2 446 484 | 18,60% | 20,00% |
2013-11-12 | 2 662 743 | 19,20% | 21,50% |
2013-11-19 | 2 264 147 | 15,30% | 16,50% |
2013-11-26 | 2 767 143 | 19,40% | 21,80% |
Średnio: | 2 370 817 | 17,46% | 19,56% |
W porównaniu do drugiej serii, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., „Prawo Agaty” straciło 360 tys. widzów. Wówczas produkcję oglądało 2,73 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 20,62 proc. i 21,61 proc. udziału (więcej na ten temat). Większą widownię miał też nadawany wiosną br. trzeci sezon „Prawa Agaty”, który śledziło średnio 2,49 mln oglądających, a udział produkcji wynosił odpowiednio 18,29 proc. oraz 20,37 proc. (dowiedz się więcej).
W paśmie nadawania „Prawa Agaty” telewizja TVN zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP2, emitująca wówczas kulisy serialu „M jak miłość” oraz „Magazyn Ekspresu Reporterów”, co przełożyło się na 20,42 proc. udziału. Gorzej od TVN wypadły: Polsat (filmy fabularne i serial „Kości”; 10,74 proc.) oraz TVP1 (program „Po prostu”, filmy fabularne; 10,35 proc.). Jedynka pokazywała też kilka razy mecze piłki nożnej z udziałem polskiej reprezentacji.
Z kolei w grupie komercyjnej stacja TVN była już liderem, a dalej uplasowały się: Dwójka, Polsat oraz Jedynka.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP2 | 2 772 080 | 20,42% | 15,39% |
TVN - Prawo Agaty 4 | 2 370 817 | 17,46% | 19,56% |
Polsat | 1 457 611 | 10,74% | 11,54% |
TVP1 | 1 405 073 | 10,35% | 9,22% |
Wpływy z reklam przy emisji „Prawa Agaty 4” wyniosły 28,38 mln zł. W porównaniu do drugiej serii wzrosły one o ok. 2,40 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Główną bohaterką „Prawa Agaty” jest Agata Przybysz (w tej roli Agnieszka Dygant), która wraz z przyjaciółmi prowadzi kancelarię prawną i rozwiązuje kolejne sprawy. Piąty sezon produkcji na antenie TVN pojawi się wiosną przyszłego roku (dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: 2,4 mln widzów „Prawa Agaty”. 28 mln zł wpływów z reklam