SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

2,4 mln widzów „Prawa Agaty”. 28 mln zł wpływów z reklam

Czwartą odsłonę „Prawa Agaty” oglądało średnio 2,37 mln osób, o 360 tys. mniej niż nadawaną rok temu drugą serię produkcji. Serial dał TVN drugie miejsce w rynku i pierwsze w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 28,4 mln zł.

„Prawo Agaty” nadawane było we wtorki o godz. 21.30, w okresie od 3 września do 26 listopada br. Czwartą edycję serialu oglądało średnio 2,37 mln widzów. Przełożyło się to na 17,46 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 19,56 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Data

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

2013-09-03

2 474 000

19,10%

21,20%

2013-09-10

2 140 655

15,30%

16,60%

2013-09-17

2 318 888

17,50%

21,10%

2013-09-24

2 124 318

15,70%

17,50%

2013-10-01

2 271 812

17,50%

20,80%

2013-10-08

2 294 158

18,10%

20,30%

2013-10-15

2 129 002

14,20%

15,00%

2013-10-22

2 482 595

18,50%

21,90%

2013-10-29

2 413 269

19,20%

21,30%

2013-11-05

2 446 484

18,60%

20,00%

2013-11-12

2 662 743

19,20%

21,50%

2013-11-19

2 264 147

15,30%

16,50%

2013-11-26

2 767 143

19,40%

21,80%

Średnio:

2 370 817

17,46%

19,56%


W porównaniu do drugiej serii, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., „Prawo Agaty” straciło 360 tys. widzów. Wówczas produkcję oglądało 2,73 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 20,62 proc. i 21,61 proc. udziału (więcej na ten temat). Większą widownię miał też nadawany wiosną br. trzeci sezon „Prawa Agaty”, który śledziło średnio 2,49 mln oglądających, a udział produkcji wynosił odpowiednio 18,29 proc. oraz 20,37 proc. (dowiedz się więcej).

W paśmie nadawania „Prawa Agaty” telewizja TVN zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP2, emitująca wówczas kulisy serialu „M jak miłość” oraz „Magazyn Ekspresu Reporterów”, co przełożyło się na 20,42 proc. udziału. Gorzej od TVN wypadły: Polsat (filmy fabularne i serial „Kości”; 10,74 proc.) oraz TVP1 (program „Po prostu”, filmy fabularne; 10,35 proc.). Jedynka pokazywała też kilka razy mecze piłki nożnej z udziałem polskiej reprezentacji.

Z kolei w grupie komercyjnej stacja TVN była już liderem, a dalej uplasowały się: Dwójka, Polsat oraz Jedynka.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

2 772 080

20,42%

15,39%

TVN - Prawo Agaty 4

2 370 817

17,46%

19,56%

Polsat

1 457 611

10,74%

11,54%

TVP1

1 405 073

10,35%

9,22%


Wpływy z reklam przy emisji „Prawa Agaty 4” wyniosły 28,38 mln zł. W porównaniu do drugiej serii wzrosły one o ok. 2,40 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Główną bohaterką „Prawa Agaty” jest Agata Przybysz (w tej roli Agnieszka Dygant), która wraz z przyjaciółmi prowadzi kancelarię prawną i rozwiązuje kolejne sprawy. Piąty sezon produkcji na antenie TVN pojawi się wiosną przyszłego roku (dowiedz się więcej).

Dołącz do dyskusji: 2,4 mln widzów „Prawa Agaty”. 28 mln zł wpływów z reklam

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość
ten serial zrobil sie juz nudny i nic dziwnego ze stracil widzow ,czas zakonczyc tego gniota a dac cos nowego w miesce tego nudnego serialiku made by miszczak
odpowiedź
User
@Gość
Gniotem to ty chłopczyku małoletni jesteś, bo jak ci wcześniej mówiłem - nie wiesz co chcesz od TV, i wypisujesz swoje śmieszne pierdoły i żale przez internet, bo tylko tyle potrafisz głupi nudziarzu.
odpowiedź
User
olo
serial jest super, jedyny polski który można oglądać z czystym sumieniem
odpowiedź