105 tys. widzów nowego “Miasta kobiet” w TVN Style
Dwa odcinki nowej odsłony “Miasta kobiet” nadane w TVN Style w dwie ostatnie środy o 21.30 obejrzało średnio 105 tys. widzów. Kanał w czasie emisji programu miał sporą przewagę nad konkurencję i zanotował wyniki powyżej swojej średniej dobowej.
“Miasto kobiet” powróciło do TVN Style w środę 22 grudnia. Talk-show zyskał nowe prowadzące: Dorotę Wellman i Magdę Mołek, a także nowe studio i oprawę.
Dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla Wirtualnemedia.pl pokazują, że udział obu wydań programu w rynku wyniósł 0,75 proc. w grupie 4+ i 0,80 proc. w 16-49. Były to wyższe wyniki od średniego udziału stacji w tym okresie* wynoszącego 0,32 proc. i 0,39 proc. Pierwszy odcinek nowej serii “Miasta” przyciągnął aż 145 tys. widzów, ale drugi śledziło już tylko 64 tys. osób.
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
22-12-2010 | 144 980 | 1,08% | 1,22% |
29-12-2010 | 63 939 | 0,45% | 0,40% |
Średnia | 104 589 | 0,75% | 0,80% |
W czasie nadawania talk-show TVN Style gromadził ponad dwa razy większą widownię od głównego konkurenta Polsat Cafe, który nadawał wtedy przede wszystkim program Pauliny Młynarskiej “Kobieta Cafe” - śledziło go 50 tys. widzów. Jeszcze słabsze wyniki osiągnęły w tym paśmie stacje TLC i Club TV. Trzeba jednak dodać, że wszystkie te trzy ostatnie kanały mają mniejszy zasięg techniczny niż TVN Style.
Stacja | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
TVN Style – Miasto kobiet | 104 589 | 0,75% |
Polsat Cafe | 49 637 | 0,36% |
TLC | 34 924 | 0,25% |
Club TV | 10 433 | 0,08% |
Ostatni pełen sezon “Miasta kobiet” kobieca stacja Grupy TVN pokazała wiosną 2009 roku. Program prowadzony wtedy przez Jolantę Pieńkowską i Paulinę Młynarską, miał średnio 97 tys. widzów, a udział stacji wynosił odpowiednio 1,15 proc. i 1,30 proc. Talk-show nadawano wówczas w poniedziałki o godz. 22.30.
Kolejne odcinki nowej serii “Miasta kobiet” TVN Style nadawać zamierza wiosną 2011 roku.
* - średni udział dobowy TVN Style za okres od 22 do 29 grudnia 2010
Dołącz do dyskusji: 105 tys. widzów nowego “Miasta kobiet” w TVN Style