1,2 mln widzów show „Ale mądrale!”. 3,6 mln zł z reklam
Nowy program rozrywkowy TVP1 „Ale mądrale!” oglądało wiosną średnio 1,23 mln osób. Show zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, wygrywając tylko z TVP2. Wpływy z reklam wyniosły 3,6 mln zł.
Program „Ale mądrale!” na antenie TVP1 emitowany był w okresie od 30 marca do 1 czerwca br. zwykle w soboty o godz. 18.30. Średnia oglądalność show wyniosła 1,23 mln osób, co przełożyło się na 11,58 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 9,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Program zapewnił TVP1 trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w paśmie emisji programu była TVN, która w tym czasie pokazywała głównie „Kuchenne rewolucje” oraz początek „Faktów”, co przełożyło się na 16,33 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat (gł. „Pamiętniki z wakacji”, „Magia bez tajemnic” oraz „Wydarzenia”; 12,31 proc.). Z kolei za TVP1 znalazła się TVP2 (gł. „Sport telegram”, „Pogoda” oraz kulisy „Postaw na milion”; 8,72 proc.). Taka sama była kolejność stacji w grupie komercyjnej.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVN |
1 731 551 |
16,33% |
19,81% |
Polsat |
1 305 242 |
12,31% |
12,14% |
TVP1 - Ale mądrale! |
1 227 886 |
11,58% |
9,03% |
TVP2 |
924 093 |
8,72% |
5,31% |
Cennikowe wpływy z reklam nadawanych przed i po programie wyniosły 3,6 mln zł (dane bez rabatów).
„Ale mądrale!” to program rozrywkowy TVP1 prowadzony przez Katarzynę Pakosińską. Bohaterami show są dzieci, które w obecności widzów w studiu udzielają rad, jak w łatwy sposób rozwiązać problemy, z którymi nie mogą sobie poradzić dorośli. Program produkował Leszek Kumański (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: 1,2 mln widzów show „Ale mądrale!”. 3,6 mln zł z reklam