Regulacja luzow zaworowych
2012-05-11 09:54:13 - amos
czy wystepuja jakies symptomy wskazujace na koniecznosc
przeprowadzenia regulacji?
Pytam, poniewaz bedac realista zakladam, ze licznik przebiegu moze
wskazywac nie koniecznie prawdziwa wartosc.
Wedlug licznika, regulacje powinienem zrobic przy 24 tkm, wiec
pozostalo mi jeszcze ponad 3k Czy specjalista jest w stanie bez
rozbierania silnika zakwalifikowac go do regulacji?
Pytanie dotyczy duzego Horneta.
--
zdrowka
amos
Re: Regulacja luzow zaworowych
2012-05-11 19:57:00 - benywariat
> Witajcie,
> czy wystepuja jakies symptomy wskazujace na koniecznosc
> przeprowadzenia regulacji?
>
> Pytam, poniewaz bedac realista zakladam, ze licznik przebiegu moze
> wskazywac nie koniecznie prawdziwa wartosc.
>
> Wedlug licznika, regulacje powinienem zrobic przy 24 tkm, wiec
> pozostalo mi jeszcze ponad 3k Czy specjalista jest w stanie bez
> rozbierania silnika zakwalifikowac go do regulacji?
>
> Pytanie dotyczy duzego Horneta.
> --
> zdrowka
> amos
powiem tak nie ma doświadczenia z hornetem ale w bandicie jest tak ze
jak nie slyszy sie zaworow to tzreba je regulowac ;)
--
pozdr Beny
Re: Regulacja luzow zaworowych
2012-05-15 07:34:04 - Roman Niewiarowski
> Witajcie,
> czy wystepuja jakies symptomy wskazujace na koniecznosc
> przeprowadzenia regulacji?
Tak, za maly/za duzy luz zaworowy :)
> pozostalo mi jeszcze ponad 3k Czy specjalista jest w stanie bez
> rozbierania silnika zakwalifikowac go do regulacji?
Tam nie trzeba rozbierac silnika, wystarczy zdjac pokrywe zaworow.
pozdr
newrom
--
RD07 - otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
DRZ 400e - otomoto.pl/show?id=M3176601
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right
Re: Regulacja luzow zaworowych
2012-05-15 09:38:30 - AZ
> Witajcie,
> czy wystepuja jakies symptomy wskazujace na koniecznosc
> przeprowadzenia regulacji?
>
W przypadku za dużego luzu może klepać, w przypadku za małego nie bardzo
tzn. też ale to jak już jest pozamiatane i trzeba robić głowicę.
>
> Pytam, poniewaz bedac realista zakladam, ze licznik przebiegu moze
> wskazywac nie koniecznie prawdziwa wartosc.
>
W sensie? W motocyklu drogowym to i tak jest pi razy drzwi. Precyzyjnie
to by było gdyby producent podawał liczbę motogodzin.
>
> Wedlug licznika, regulacje powinienem zrobic przy 24 tkm, wiec
> pozostalo mi jeszcze ponad 3k Czy specjalista jest w stanie bez
> rozbierania silnika zakwalifikowac go do regulacji?
>
> Pytanie dotyczy duzego Horneta.
>
No to dojeździj i zrób regulację.
--
Artur
ZZR 1200
Re: Regulacja luzow zaworowych
2012-05-16 22:54:42 - amos
> W sensie? W motocyklu drogowym to i tak jest pi razy drzwi. Precyzyjnie
> to by było gdyby producent podawał liczbę motogodzin.
W sensie, ze moze miec 45k i nie miec zaliczonej zadnej regulacji a ja
moge myslec, ze jeset tuz przed druga i tym samym dorznac silnik.
>
> No to dojeździj i zrób regulację.
Duzo spokojniej bym jezdzil, gdybym mial wzgledna pewnosc, ze mi
czegos nie powypala.
Jak sie nie da inaczej, zawioze do sprawdzenia. Wszak wymaga to
jedynie zdjecia pokrywy!
BTW. moze ktos poleci sensowny warsztat w stolicy? (o MRC slyszalem,
do Motoristy nie chce, Honda Plaza testowalem na przegladzie
pozakupowym ale nie mam zdania). Niekoniecznie musi byc ASO,
koniecznie profesjonalny.
--
amos
Re: Regulacja luzow zaworowych
2012-05-17 10:44:54 - AZ
> On 15 Maj, 09:38, AZ
>
>> W sensie? W motocyklu drogowym to i tak jest pi razy drzwi. Precyzyjnie
>> to by było gdyby producent podawał liczbę motogodzin.
>
> W sensie, ze moze miec 45k i nie miec zaliczonej zadnej regulacji a ja
> moge myslec, ze jeset tuz przed druga i tym samym dorznac silnik.
>
A to lepiej zajrzyj tam, silnika nie dorżniesz, jedynie głowicę.
>
> Duzo spokojniej bym jezdzil, gdybym mial wzgledna pewnosc, ze mi
> czegos nie powypala.
> Jak sie nie da inaczej, zawioze do sprawdzenia. Wszak wymaga to
> jedynie zdjecia pokrywy!
>
Dokładnie tak zrób.
>
> BTW. moze ktos poleci sensowny warsztat w stolicy? (o MRC slyszalem,
> do Motoristy nie chce, Honda Plaza testowalem na przegladzie
> pozakupowym ale nie mam zdania). Niekoniecznie musi byc ASO,
> koniecznie profesjonalny.
>
A nie wiem, serwisuję sam ;-)
--
Artur
ZZR 1200