Transalp i awaryjność
2011-05-13 21:39:39 - zwyszomi
Prośbo o info od doświadczonych użytkowników. Najczęstsze awarie po
przejechaniu ~15 tys po trasach mieszanych asfalt-droga
szutrowa-wyschnięta glina. Wubieram się do Afryki i próbóję wymyśleć co
się może popsuć.
Moto bedzie dość nowe, nie więcej niż 1-2 tys. przebiegu
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> grupy.scigacz.pl/
Re: Transalp i awaryjność
2011-05-13 21:44:46 - Grzybol
news:f1ec96acbe725fbce248c4cbc3d4728b$1@grupy.scigacz.pl...
> Witam
> Prośbo o info od doświadczonych użytkowników. Najczęstsze awarie po
> przejechaniu ~15 tys po trasach mieszanych asfalt-droga
> szutrowa-wyschnięta glina. Wubieram się do Afryki i próbóję wymyśleć co
> się może popsuć.
> Moto bedzie dość nowe, nie więcej niż 1-2 tys. przebiegu
W Afryce to najszybciej psuje się kierownik. Przeważnie po serii z AK47.
--
Grzybol
Re: Transalp i awaryjność
2011-05-13 22:49:15 - zwyszomi
znaki drogowe: zakaz noszenia karabinów. Taka świecka tradycja
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> grupy.scigacz.pl/
Re: Transalp i awaryjność
2011-05-14 00:05:45 - Grzybol
news:3e6279740ebb833fcf151969b38abc23$1@grupy.scigacz.pl...
> Kilka lat temu byłem w Jemenie, tam przy wjazdach do więszych miast stoją
> znaki drogowe: zakaz noszenia karabinów. Taka świecka tradycja
Odważny jesteś.
--
Grzybol
Re: Transalp i awaryjność
2011-05-13 21:46:58 - falco
> Prośbo o info od doświadczonych użytkowników. Najczęstsze awarie po
> przejechaniu ~15 tys po trasach mieszanych asfalt-droga
> szutrowa-wyschnięta glina. Wubieram się do Afryki i próbóję wymyśleć co
> się może popsuć.
> Moto bedzie dość nowe, nie więcej niż 1-2 tys. przebiegu
Siema,
co prawda sam wciąż uważam się za początkującego, bo pyrkam na Trampku
dopiero 2 sezon, ale w ciemno polecam Ci forum TA lub AT gdzie jest
baaardzo dużo wyjadaczy, którzy przelatali na Trampkach czy Afrykach
dziesiątki tys. km po bezdrożach Europy czy Azji i z pewnością Ci coś
doradzą.
Domyślam się, że chcesz kupić 700, która mi również bardzo się podoba,
ale musisz wziąć pod uwagę, że w stosunku do 650 czy 600, którą sam
ujeżdżam została z pewnością poprawiona do typowego podróżowania po
czarnym kosztem wjazdu w teren...
--
Pozdr! falco
SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97
Re: Transalp i awaryjność
2011-05-13 21:52:41 - Hinek
Użytkownik zwyszomi
>
> Prośbo o info od doświadczonych użytkowników. Najczęstsze awarie po
> przejechaniu ~15 tys po trasach mieszanych asfalt-droga szutrowa-wyschnięta
> glina.
>
>
forum.transalpclub.pl/
Najlepiej tam popytaj.
Pozdr
--
Hinek
Re: Transalp i awaryjność
2011-05-13 22:50:16 - zwyszomi
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> grupy.scigacz.pl/
Re: Transalp i awaryjność
2011-05-16 23:16:45 - The_EaGle
> Prośbo o info od doświadczonych użytkowników. Najczęstsze awarie po
> przejechaniu ~15 tys po trasach mieszanych asfalt-droga
Najczęstsza awaria na asflacie to szlifowanie boku.
> szutrowa-wyschnięta glina.
Natomiast na glinie szczególnie wyschniętej to bardzo często przydarza
się uślizg przedniego koła.
> Wubieram się do Afryki i próbóję wymyśleć co
> się może popsuć.
A może lepiej zastanowić się co ty możesz trampkowi zrobić a nie co
trampek tobie...
> Moto bedzie dość nowe, nie więcej niż 1-2 tys. przebiegu
To go jeszcze nie masz? :) A już chcesz przewidzieć co się popsuje? :>
Pozdrawiam
Rafał
Re: Transalp i awaryjność
2011-05-19 15:09:38 - Gawron
> Witam
> Prośbo o info od doświadczonych użytkowników. Najczęstsze awarie po
> przejechaniu ~15 tys po trasach mieszanych asfalt-droga
> szutrowa-wyschnięta glina. Wubieram się do Afryki i próbóję wymyśleć co
> się może popsuć.
> Moto bedzie dość nowe, nie więcej niż 1-2 tys. przebiegu
Nic.
Chyba, ze polamiesz klamke. Bedzie potrzebna klamka. Zlapiesz gume.
Bedzie potrzebna latka+klej+lyzki lub ew detka. Zuzyjesz lub rozwalisz
opone. Bedzie potrzebna opona. itd itp.
Pozdr
Gawron
AT