Serwisant/helpdesk

rafalba_outlier Data ostatniej zmiany: 2010-11-10 17:01:17

Serwisant/helpdesk

2010-11-10 17:01:17 - rafalba_outlier

diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie
sprzętu komputerowego i oprogramowania, konfiguracja i instalacja
urządzeń
komputerowych, sieciowych.

Wymagania:
Wykształcenie techniczne
Znajomość budowy i serwisu sprzętu komputerowego
Znajomość MS Windows XP/Vista/Win7 na poziomie administracyjnym
Znajomość MS Office 2003/2007/2010
Znajomość Exchange server, MS 2008 i 2003 , Active Directory, usługi
terminalowe(ms) będzie dodatkowym atutem
Znajomość protokołu TCP/IP, urządzeń sieciowych, budowy i działania
sieci LAN i WLAN
Wysoka kultura osobista
Komunikatywność
Odporność na stres

Praca na umowę zlecenie początkowo 1/2 etatu

Zgłoszenia na adres: biuro@zenetia.pl

Prosimy o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w tym
dokumencie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
(zgodnie
z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133,
poz.
883).




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS