INFORMATYK / HELPDESK

MK Data ostatniej zmiany: 2010-11-29 11:03:39

INFORMATYK / HELPDESK

2010-11-29 11:03:39 - MK

Opis stanowiska:
- Dbałość o poprawne funkcjonowanie sprzętu komputerowego,
- Oprogramowania oraz pozostałego sprzętu teleinformatycznego,
- Bieżąca konserwacja oraz usuwanie usterek sprzętu i oprogramowania

Oczekiwania:
- Wykształcenie min. średnie - preferowane wyższe, mile widziani studenci
ostatniego roku (kierunek - informatyka lub pokrewny)
- Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Windows
- Bardzo dobra znajomość sprzętu komputerowego
- Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów
- Dobrej znajomości infrastruktury domenowej oraz narzędzi administracyjnych
- Znajomość zagadnień sieciowych LAN/WAN
- Samodzielność oraz komunikatywność
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

Mile widziane:
- znajomość systemu Raks
- znajomość systemu CDN
- Bardzo dobra znajomość technologii serwerowych Microsoft (Windows Server
2003/2008, Exchange, IIS),


Oferujemy:
- Dogodną lokalizację w ścisłym centrum Warszawy
- Miłą atmosferę pracy
- Możliwość rozwoju
- Wynagrodzenie zależne od poziomu kwalifikacji i doświadczenia w przedziale
3 - 3,5 tys. PLN brutto

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie życiorysu i listu motywacyjnego na
adres praca.oferowana@interia.pl. Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej
zgody na przetwarzanie danych osobowych w rekrutacjach.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.






--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS