Moduł 1. Nowoczesny sekretariat
Moduł 2. Organizacja pracy sekretariatu
Moduł 3. Komunikacja
Moduł 4. Rozmowy telefoniczne
Moduł 5. Korespondencja
Moduł 6. Wizerunek własny w pracy
Moduł 7. Jak dotrzeć do informacji? Webquest
Moduł 8. Jak przekazać informacje? Warsztat komunikacji
W trzech modułach (Komunikacja, Rozmowy telefoniczne i Korespondencja) znalazły się lekcje z elementami komunikacji w języku angielskim. Uczestnicy, którzy ukończą moduły e-learningowe, mogą wziąć udział w dodatkowych dwóch modułach. Moduł siódmy jest oparty na nowoczesnej formie dydaktycznej - projektowym WebQueście, doskonalącym umiejętność praktycznego wyszukiwania informacji w Internecie. Metoda WebQuest wykorzystuje pracę grupową, ocenianą przez eksperta, a także realizuje znakomitą zasadę efektywnego uczenia siebie poprzez uczenie innych. Moduł ósmy to stacjonarny warsztat w Warszawie służący budowie indywidualnych umiejętności komunikacyjnych.
Praktyczne i potrzebne szkolenie „Profesjonalny sekretariat” polecamy nie tylko osobom zatrudnionym w sekretariatach i na stanowiskach asystenta/menedżera biura. To świetne szkolenie organizacyjne pomaga wprowadzić porządek w korespondencji, obsłudze kontaktów i procesach administracyjnych na każdym stanowisku biurowym!