„Nowe logo to dopiero początek” to pierwszy etap kampanii promocyjnej. W kolejnych pojawią się marki, które poszerzą dotychczasową ofertę Centrum, oraz szczegóły związane z imprezą otwarciową. Kampania obejmuje publikacje i reklamy prasowe, działania w Internecie: nowy serwis www oraz fanpage na Facebooku, a także outdoor.
Logo Sarniego Stoku zostało odświeżone, zyskało nowy, dynamiczny charakter, zastosowana kolorystyka wykorzystująca barwy naturalne, z jakimi kojarzony jest Sarni Stok, jednocześnie jest pełna pozytywnej energii. Za projekt logo i kreację reklam odpowiada Agencja Reklamowa Effectica.
Pod dotychczasowym adresem www.sarnistok.pl działa już zupełnie nowy serwis www. Spójna z nowym logo kolorystyka, lepsza funkcjonalność i czytelna nawigacja odzwierciedlają charakter Sarniego Stoku po zakończeniu procesów rewitalizacji i rozbudowy. Podobnie jak poruszanie się po samym Centrum, nowa strona daje jasne i przejrzyste informacje o nowej ofercie. Serwis jest dostępny aż w czterech wersjach językowych (polski, angielski, czeski i słowacki). Autorem nowej witryny jest Agencja Reklamowa RED LEMON.
Kulminacja działań marketingowych nastąpi w dniu otwarcia Centrum Handlowego Sarni Stok po zakończeniu prowadzonych prac związanych z rozbudową i remodellingiem. W programie wydarzenia, które zorganizuje Pro Signum – Studio Promocji Skutecznej, znajdą się m.in. pokazy laserowe, muzyka na żywo oraz konkursy. Doradztwo w zakresie komunikacji rozbudowy oraz media relations Sarniego Stoku prowadzi agencja Imago Public Relations. Za planowanie i zakup mediów oraz koordynację działań w ramach całej kampanii odpowiada dział marketingu zarządcy nieruchomości.
Proces rozbudowy oraz remodelling Centrum Handlowego Sarni Stok prowadzi firma Acteeum Central Europe. Za proces rekomercjalizacji obiektu towarzyszący procesom rewitalizacji i rozbudowy odpowiada firma DTZ, która jest również zarządcą nieruchomości. Właścicielem obiektu jest fundusz PFCE, zarządzany przez CBRE Global Investors.
###
Informacje o Centrum Handlowym Sarni Stok
Centrum Handlowe Sarni Stok rozpoczęło swoją działalność 21 listopada 2001 roku i jest tym samym najstarszym kompleksem handlowym w mieście. W ciągu roku odwiedzane jest przez blisko 4 mln klientów. Obiekt obecnie kończy proces czwartej rozbudowy, w wyniku której zwiększy swoją powierzchnię do 33 tys. m2.
W Centrum Handlowym Sarni Stok funkcjonuje obecnie koło 60 sklepów i punktów usługowych należących do znanych sieci krajowych i zagranicznych, bądź lokalnych przedsiębiorców. Wśród nich znajdują się dwie unikalne marki, niedostępne w innych bielskich galeriach handlowych: TK Maxx i Media Markt.
Centrum Handlowe Sarni Stok zlokalizowane jest przy ulicy Sarni Stok oraz przy skrzyżowaniu głównych arterii komunikacyjnych prowadzących do centrum miasta, a także do Katowic i Cieszyna.
Zapraszamy do odwiedzenia strony: www.sarnistok.pl