· PayPal organizuje konkurs dla polskich dostarczycieli rozwiązań
i integratorów systemów.
· Główna nagroda to czterodniowe szkolenie z ekspertami PayPal w San Jose w Kalifornii.
· O zwycięstwie zadecyduje liczba pozyskanych sprzedawców
i przeprowadzonych transakcji.
· Zgłoszenia są przyjmowane do 20 sierpnia.
Począwszy od dziś, aż do 20 sierpnia, wszyscy polscy dostarczyciele rozwiązań
i integratorzy systemów mogą zmierzyć się
ze swoją konkurencją i przystąpić do PayPal Influencers Contest 2015. Firma z największą liczbą zapisanych sprzedawców i przeprowadzonych transakcji wygra czterodniową lekcję ekspercką
w San Jose, w Kalifornii.
Po sukcesie, jakim okazała się być hiszpańska edycja wydarzenia, PayPal wprowadza Influencers Contest w Polsce i 20 innych europejskich krajach. Cel zawodów jest prosty – stworzenie pola do rywalizacji dla specjalistów, na którym będą mogli współzawodniczyć i sprawdzić się w branży e-commerce.
Możliwość starcia się z innymi firmami stwarza wyśmienite warunki do wymiany pomysłów i kreowania najbardziej innowacyjnych rozwiązań w zakresie szybkich, wygodnych oraz bezpiecznych transakcji dla jak największej liczby środkowoeuropejskich sprzedawców.
Agencje internetowe i integratorzy systemów to ważni partnerzy PayPal w procesie dostarczania szybkich, bezpiecznych i wygodnych rozwiązań płatniczych dla sprzedawców. PayPal Influencers Contest stwarza im możliwość pokazania się od jak najlepszej strony i zwiększenia sprzedaży ich klientów – mówi Damien Perillat, Dyrektor Zarządzający PayPal w Europie Środkowo-Wschodniej.
Zwycięska firma otrzyma szansę zaproszenia dwóch pracowników do San Jose na czterodniową lekcję ekspercką w głównej siedzibie PayPal. W ramach nagrody, organizator pokrywa koszty związane z przelotem, zakwaterowaniem, ubezpieczeniem oraz samymi warsztatami. PayPal przewidział również atrakcyjne nagrody dla zdobywców drugiego i trzeciego miejsca.
Uczestnicy mogą rejestrować się na stronie Influencers Contest zgodnie z instrukcją (https://www.paypal-marketing.com/emarketing/partner/cemea/promotion/agency-contest-pl/landing.html). Wzięcie udziału w konkursie oznacza rejestrację w Programie Partnerskim PayPal i automatyczne utworzenie co-brandingowanej poddstrony na potrzeby zapisów. W konkursie może wziąć udział każdy dostawca rozwiązań oraz integrator systemów, z wyjątkiem dostarczycieli płatności.