Dziś w Bydgoszczy odbyło się oficjalne otwarcie jedynego w Polsce Centrum Klienta Grupy PZU. W uroczystości wzięli udział Rafał Bruski, prezydent Bydgoszczy, Andrzej Klesyk, prezes zarządu PZU SA oraz Dariusz Krzewina, prezes zarządu PZU Życie SA.
Bydgoskie Centrum Klienta to nowoczesna jednostka, której głównym celem jest obsługa spraw klienta ze wszystkich kanałów kontaktu (poczta, internet, telefon, oddział) przy zachowaniu jednolitych standardów jakości i efektywności.
Bydgoska jednostka rozpoczęła działalność w styczniu 2012 roku i od tego czasu szybko rozszerza zakres działalności. Obsługuje już 85 proc. spraw przychodzących pocztą, a także wszystkie sprawy przychodzące przez kanały zdalne. W ostatnim czasie w Centrum powstały także stanowiska do obsługi telefonicznej. Każdego roku w jednostce obsługiwanych będzie kilka milionów spraw klientów Grupy PZU.
- Powstanie Centrum jest efektem zmiany modelu obsługi i ujednolicania kanałów kontaktu z klientami dostępnych w PZU. Dzięki zaangażowaniu pracowników w Bydgoszczy, klienci z całej Polski szybciej i wygodniej załatwią swoje sprawy bez względu na to, jak skontaktują się z nasza firmą – powiedział Andrzej Klesyk, prezes zarządu PZU.
Od założenia w Centrum Klienta PZU liczba pracujących w nim rośnie i do końca roku ma osiągnąć znacząco ponad 300 osób.
Grupa PZU
Grupa PZU to największa instytucja finansowa w Polsce i jedna z największych w naszej części Europy. W jej ramach działa już 27 spółek oraz oddziały zagraniczne na Litwie, Łotwie w Estonii oraz na Ukrainie. Grupa oferuje szeroki zakres usług ubezpieczeniowych. Co drugi ubezpieczający się Polak wybiera PZU. Zarządza również funduszami emerytalnymi, funduszami inwestycyjnymi i programami oszczędnościowymi. Obecnie Grupa PZU zabezpiecza przyszłość finansową 12 milionów Polaków. Firma spełnia najwyższe standardy odpowiedzialnego i zrównoważonego zarządzania, co potwierdza obecność PZU w składzie Indeksu RESPECT - indeksu spółek odpowiedzialnych społecznie na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Prowadzone na szeroką skalę działania w czterech obszarach: bezpieczeństwo, edukacja, zdrowie i kultura są wyrazem dbałości firmy o jej interesariuszy.