Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-02-12

A A A POLEĆ DRUKUJ

Ubezpieczenia mieszkaniowe wyborem konsumentów na 2016 rok

Produkty Warty od lat bezkonkurencyjne!

 

Po raz czwarty z rzędu ubezpieczania mieszkaniowe Warty odniosły sukces w rankingu konsumenckim, zdobywając tytuł „Dobry Produkt 2016 - Wybór Konsumentów”.

Godło „Dobry Produkt 2016” jest obiektywnym wyróżnieniem przyznawanym na bazie Ogólnopolskiego Badania Postaw i Preferencji Konsumenckich, w którym osoby badane pytane są o najlepsze wg nich produkty w różnych kategoriach. Ubezpieczenia mieszkaniowe Warty, podobnie jak w ubiegłych latach, były najczęściej wskazywane przez konsumentów w kategorii „ubezpieczenia domu i mieszkania”.

Ogólnopolskie Badanie Postaw i Preferencji Konsumenckich „Dobry Produkt 2016" zostało zrealizowane przez redakcję Forum Biznesu -  dodatku do Dziennika Gazety Prawnej. Patronat i opiekę merytoryczną nad badaniem objął Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk. Badanie zostało zrealizowane na próbie 1000 osób metodą wywiadów telefonicznych wspomaganych komputerowo (CATI).

 


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS