Warszawa dawno nie gościła szkoleń z marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Dlatego poznańska firma doradcza MaxROY.compo raz pierwszy od dłuższego czasu przyjeżdża do Stolicy ze szkoleniami“SEO i Pozycjonowanie”, “SEO Pro: Link building” i zaawansowanym szkoleniem AdWords (to szkolenie także w Poznaniu). Szkolenia odbędą się 25 i 26 czerwca, a więc w przerwie między ćwierćfinałami a półfinałami Euro2012. Współorganizatorem szkoleń jest SprawnyMarketing.pl.
Jak mówi Cezary Lech z MaxROY.com, czerwcowe szkolenia w Warszawie to nie tylko udogodnienie dla osób z tej części Polski, ale także gruntownie przebudowane programy, idące za zmianami w ekosystemie Google.
Przykładowo, szkolenie “SEOPro: LinkBuilding” zmieniło się w ok. 50%, a więc podobnie jak sam link building. Prelegenci zrezygnowali m.in. z omawiania xRumera, wygospodarowany czas poświęcając wszechstronnemu narzędziu, które pozwala na outsourcing procesu zdobywania linków. Przybliżą też temat TrustRanku i omijania problemów z algorytmem Pingwin. Jak zapewnia Cezary Lech, wiedza przekazana podczas szkolenia umożliwi zdobycie 327 896 linków!
Mniejsze zmiany zaszły w programie szkolenia “SEOiPozycjonowanie”, które poświęcone jest przede wszystkim zagadnieniom “on-site”, a więc najczęstszym miejscom, w których pojawiają się kłopoty z indeksacją i zduplikowaną treścią, a także optymalizacji plików graficznych i wideo. Prelegenci przedstawią też narzędzia wspomagające pracę SEO i udostępniają listy witryn, które z jednej strony są wiarygodne dla Google, a z drugiej można umieszczać na nich linki.
Gruntownie przebudowano też program zaawansowanegoszkoleniaAdWords, idąc za zmianami w samym systemie. Omówione zostaną niedawne nowości w Quality Score, wraz z ich wpływem na zalecaną strukturę konta, a także sztuczki pozwalajace oszczędzić miesięcznie 3 dni pracy dzięki nowowprowadzonym regułom automatycznym. Poza twardą wiedzą, współprowadzący szkolenie Tomasz Frontczak przewiduje też inspirowanie uczestników, m.in. w zakresie partyzanckich kampanii remarketingowych, stron docelowych, copywritingu, reklam graficznych i reklam wideo na YouTube.
Warto dodać, że w Polsce mamy zaledwie 4 certyfikowanych przez Google trenerów AdWords, z których dwójka (Tomasz Frontczak i Bartosz Berliński) poprowadzi czerwcowe szkolenia!
Szczegółowe informacje o poszczególnych szkoleniach, ich agencie, cenach i prelegentach znajdziesz na SprawnyMarketing.pl/szkolenia.