Większość użytkowników internetu korzysta z wyszukiwarki Google, dlatego to właśnie za jej pomocą należy docierać do klientów i promować swoje usługi. Jeżeli mowa o możliwości reklamy za pomocą powyższej wyszukiwarki, to mamy dwie opcje, a mianowicie skorzystanie z usługi jaką jest pozycjonowanie strony internetowej lub poprzez wykupienie reklamy w systemie AdWords. Jakie mamy różnice, co jest skuteczniejsze?
Pozycjonowanie strony polega na działaniach, jakie mają spowodować, że znajdzie się ona na pierwszym miejscu w wyszukiwarce w momencie kiedy to internauta wprowadzi konkretne hasło, konkretne słowa kluczowe. Oczywiście słowa kluczowe muszą być stricte powiązane z działalnością firmy, jej produktami czy też usługami, tak aby trafność wyszukiwania była zadowalająca dla internauty oraz oczywiście dla przedsiębiorcy. W przypadku odpowiedniego doboru haseł, możliwości promocji za pomocą pozycjonowania warto skonsultować się z firmą Apogeum. Jako że rynek usług pozycjonowania jest bardzo rozdrobniony, to lepiej sięgać po sprawdzone metody, sprawdzonych specjalistów, działających od lat na rynku. Najważniejsze kwestie jeżeli chodzi o pozycjonowanie ze strony Apogeum to fakt, iż sama konsultacja jest zupełnie bezpłatna, wystarczy przekazać adres swojej strony oraz propozycje słów kluczowych, na jakie ma odbyć się pozycjonowanie. Specjaliści w firmie sami również zaproponują hasła, pasujące idealnie do działalności i na tej podstawie będzie można wypracować najlepszego rodzaju rozwiązania. Co ważne pozycjonowanie powinno być płatne dopiero w wyniku osiągania konkretnych efektów, czyli w sytuacji gdy strona firmowa pojawi się w wyszukiwarce Google na określonych miejscach (pierwsza trójka, lub pierwsza strona wyników wyszukiwania).
Kampanie internetowe AdWords polegają na wykupieniu boksów reklamowych w wyszukiwarce. Każdy przedsiębiorca może samodzielnie skorzystać z tego typu reklamy, poprzez dokładne ustawianie haseł jakie mają być reklamowe. AdWords pozwala również na dopasowanie stawek za każde kliknięcie w reklamę czy też ustalenie godzin w jakich reklama ma być wyświetlana. Wszystko wydaje się być dosyć proste, to jednak należy mieć świadomość, że tutaj również skorzystać z pomocy doświadczonych specjalistów, którzy to dokładnie będą wiedzieli jak poprowadzić efektywnie kampanię AdWords, by kliknięcie przekładały się w rzeczywiste zainteresowanie produktami czy usługami