Grafika oparta o czytelne ikony wprowadza porządek, więc w prosty sposób można odnaleźć wyszukiwane informacje. Gazetki promocyjne, karty rabatowe, sklep internetowy, Marka Własna (dla niewtajemniczonych marka należąca do sieci Piotr i Paweł), aplikacje na telefon, informacje o sklepach. Całość tworzy przyjazną dla oka witrynę, a korzystanie z niej ułatwia bardzo przejrzysta nawigacja.
Tworząc projekty internetowe myślimy nie tylko o użytkownikach strony, ale także o ułatwieniu pracy jej administratorom, którzy nie zawsze są osobami z branży IT i potrzebują niezwykle prostych w obsłudze narzędzi do jej zarządzania. Dlatego stronę Piotra i Pawła zrealizowaliśmy w oparciu o całkiem nową platformę CMS. System pozwala na bardzo szeroki zakres edycji treści, a zmiany są wprowadzane „na żywo”, bezpośrednio na widoku strony. Dzięki takim rozwiązaniom Piotr i Paweł będzie mógł jeszcze szybciej i efektywniej komunikować się ze swoimi klientami. – mówi Maciej Pokrzywiński, dyrektor generalny firmy IT Company realizującej całość projektu.