Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-11-20

A A A POLEĆ DRUKUJ

Rusza kampania MasterCard dotycząca płatności zbliżeniowych telefonem

150x110

Ruszyła kampania MasterCard promująca płatności zbliżeniowe telefonem. Przebiegają one dokładnie w ten sam sposób, jak płatności dokonywane za pomocą kart zbliżeniowych. To kolejny krok do powszechnego i łatwego dostępu do środków pieniężnych, a jednocześnie wygodne rozwiązanie dla użytkowników telefonów komórkowych w Polsce.

Celami kampanii są: edukacja w zakresie płatności zbliżeniowych telefonem z NFC oraz uświadomienie konsumentom dużego zasięgu sieci akceptacji tej usługi. 

Kampania ATL obejmie swoim zasięgiem telewizję, prasę, nośniki OOH, kina i internet. Widoczna będzie również w mediach społecznościowych (m.in. konkurs na Facebooku), na banerach reklamowych, w oddziałach banków czy operatorów telefonii komórkowej. Pomysły kreatywne, zarówno materiałów do kampanii, jak i nowej reklamy telewizyjnej, zostały stworzone i wyprodukowane lokalnie w Polsce. Za koordynację kampanii odpowiada agencja McCann Worldgroup, a za zakup mediów dom mediowy Universal McCann.

- „Polacy przekonali się do płatności kartami zbliżeniowymi, a teraz uczą się korzystania z nowych rozwiązań technologicznych, ułatwiających transakcje bezgotówkowe” – mówi Luiza Derek, Business Leader Marketing & PR Head w polskim oddziale MasterCard Europe. – „Nasza firma zawsze stara się dostarczać innowacyjne rozwiązania, które umożliwiają użytkownikom dokonywanie zakupów w wygodny i preferowany przez nich sposób. Transakcje zbliżeniowe za pomocą telefonu można dokonywać już w ponad 130 tysiącach terminali płatniczych oznaczonych logo MasterCard® PayPass™.” – podsumowuje Luiza Derek. 

Aby dokonywać płatności z użyciem technologii MasterCard PayPass, telefon musi być wyposażony w antenę NFC oraz specjalny moduł, umożliwiający płatności zbliżeniowe PayPass, umieszczony na jednym z elementów telefonu, na przykład karcie SIM. Można je uzyskać od operatora sieci (w tej chwili w programie uczestniczą T-Mobile oraz Orange). Moduł zbliżeniowy MasterCard zainstalowany na karcie SIM telefonu z NFC umożliwia przeprowadzenie transakcji w podobny sposób, jak w przypadku użycia standardowej karty zbliżeniowej. Przy płatnościach mobilnych, dokonywanych zbliżeniowo w technologii PayPass, tak jak w przypadku każdej innej transakcji zbliżeniowej MasterCard, zachowane zostają wszelkie standardy bezpieczeństwa. Przy transakcjach do 50 zł wystarczy przyłożyć telefon do terminala, natomiast transakcje powyżej 50 zł należy zatwierdzić kodem PIN.

 

O MasterCard Worldwide:

MasterCard (NYSE:MA), www.mastercard.com, jest firmą technologiczną działającą w globalnym obszarze płatności. Obsługujemy najszybszą światową sieć przetwarzania płatności, łączącą konsumentów, instytucje finansowe, punkty handlowo-usługowe, rządy i przedsiębiorstwa w ponad 210 krajach i terytoriach. Produkty i rozwiązania MasterCard ułatwiają codzienne funkcjonowanie działalności handlowej, takiej jak zakupy, podróże, prowadzenie firmy  i zarządzanie finansami. Sprawiają, że są one bezpieczniejsze i sprawniejsze dla każdego użytkownika. Śledź nas na Twitterze @MasterCardNews, przyłącz się do dyskusji na Cashless Pioneers Blog oraz zapisz się, aby otrzymywać najnowszy biuletyn od Engagement Bureau.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS