Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-03-27

A A A POLEĆ DRUKUJ

Rozpoczęcie cyklu konferencji Alcon® Vision Care®

150x110

W sobotę 16 marca w Warszawie odbyła się pierwsza z czterech konferencji Alcon® Vision Care® skierowana do specjalistów z branży optometrycznej i okulistycznej. Tematem przewodnim spotkania był „Pacjent 40+ w praktyce kontaktologicznej”. Za koordynację wydarzenia odpowiedzialna była Agencja Don’t Worry.

W warszawskim Instytucie Wzornictwa Przemysłowego, 16 marca 2013 roku odbyła się konferencja skierowana do specjalistów z branży okulistycznej zorganizowana przez Alcon® Vision Care® we współpracy z Agencją Don’t Worry.  Była to pierwsza z cyklu czterech konferencji planowanych na 2013 rok. Tematem cyklu spotkań jest „Pacjent 40+ w praktyce kontaktologicznej”. Pozostałe konferencje odbędą się w Katowicach, Gdańsku i Poznaniu. Wcześniej odbyła się seria czterech spotkań informacyjnych dla managerów i właścicieli salonów optycznych, w trakcie których zaprezentowano pierwszą odsłonę nowej kampanii „Podaruj sobie wybór”. Spotkania odbyły się w czterech terminach i lokalizacjach: 4 lutego w Katowicach, 6 lutego w Poznaniu, 7 lutego w Gdańsku, 11 lutego w Warszawie. - Była to nasza kolejna realizacja dla firmy Alcon – mówi Norbert Kabaczyński, CEO Agencji Don’t Worry – Bardzo cieszymy się z zaufania jakim obdarzył nas tak duży międzynarodowy koncern farmaceutyczny i liczymy na owocną współpracę przy kolejnych eventach.

Agencja Don’t Worry była odpowiedzialna za całościową koordynację wydarzeń, w tym logistykę, zapewnienie multimediów i nowoczesnych rozwiązań technicznych, materiały drukowane i upominki, dobór miejsca.

 

                                                                            ***                                           

 

 

Informacje o Don’t Worry:

Agencja Don’t Worry powstała w drugiej połowie 2009 roku. Jej założycielem i właścicielem jest Norbert Kabaczyński, który posiada wieloletnie doświadczenie w branży eventowej. Don’t Worry dzieli się na działy Event, PR oraz Creative. Wśród dotychczasowych Klientów agencji znaleźli się m.in.: Teva Pharmaceuticals Polska Sp. z o.o, Skanska Property Poland, Citroen Polska, Croma – Pharma Polska, IKEA Trading Services, Yareal Polska, Nestle Polska, Nestle Polska SA - oddział Nespresso w Warszawie, PGT Healthcare.

Kontakt:

Don’t Worry Creative Event & PR Agency

Malwina Sobótka

PR Junior Manager

Tel.:   + 48 (22) 401 15 95

Mob.  + 48 728 500 728

m.sobotka@dontworry.com.pl





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS