Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-06-01

A A A POLEĆ DRUKUJ

Piąte urodziny Edelman Polska

150x110

Warszawa, 1 czerwca 2010 r. – Kilkaset zrealizowanych projektów, kilkadziesiąt obsługiwanych marek – to bilans pierwszych pięciu lat obecności na polskim rynku.

Polski oddział największej niezależnej agencji PR na świecie rozpoczął swoją działalność 1 czerwca 2005 roku. Był pierwszym przedstawicielstwem Edelman Inc. w Europie Środkowo-Wschodniej oraz 43 biurem na świecie. W pierwszym roku działalności, w agencji pracowało 11 konsultantów, którzy obsługiwali 6 klientów.

Dziś w Edelman Polska pracuje 35 konsultantów, a na całym świecie działają już 52 biura zatrudniające łącznie 3200 konsultantów.

W trakcie pięciu lat działania firma pracowała i pracuje dla tak uznanych marek i firm jak Microsoft, Coca-Cola, RWE, PKO BP, Wrigley, Pfizer, AstraZeneca, HP, Mŏvenpick, Jacobs, 3M, KFC, Bayer-Schering, Vattenfall, Levi’s oraz wielu innych.

Szczególne miejsce w portfolio Klientów zajmują projekty międzynarodowe. Konsultanci warszawskiego biura pracujący dla firm takich jak Microsoft, Kraft czy HP, zarządzają agencjami pracującymi dla tych klientów w kilkunastu krajach – w tym m.in. w Rosji, RPA, Egipcie, Czechach czy Rumunii.

Szczególne miejsce wśród zrealizowanych projektów zajmują działania pro bono. Od 2007 roku Edelman Polska wspiera FCSR (Foundation for Corporate Social Responsibility) – organizację, która zachęca firmy do działania zgodnie z zasadami odpowiedzialności społecznej. Od maja 2010 roku agencja jest też współorganizatorem akcji „My Mamy Mamy” – promujące firmy, która pomagają mamom w łączeniu pracy z macierzyństwem.

Kluczem do sukcesu pierwszych pięciu lat naszego działania, jest połączenie dostępu do międzynarodowej wiedzy grupy Edelman Inc., z doskonałym zespołem polskich konsultantów znających rynek i realia polskiego public relations – powiedziała Barbara Kwiecień, General Manager – To właśnie zespołowi oraz wszystkim tym, którzy pracowali z nami w trakcie tych 5 lat, chciałabym podziękować najbardziej. Sukces, który osiągnęliśmy, nie byłby możliwy bez ich wiedzy i ciężkiej pracy.

W roku 2006 Edelman Polska jako pierwsza agencja PR w Polsce zaproponował swoim klientom szkolenia poświęcone etycznemu i skutecznemu wykorzystywaniu mediów społecznościowych w działaniach PR.

W 2008 roku agencja otrzymała nagrodę European Excellence Award w kategorii „Launch” za kampanię wprowadzającą na polski rynek torby ekologiczne marki Greenbag.

Obecnie Edelman Polska ma w swoim portfolio 28 marek. W firmie funkcjonują działy PRu Konsumenckiego, Korporacyjnego oraz Healthcare.

 

Dział Consumer PR obsługuje obecnie następujących klientów: The Coca-Cola Company (Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Cappy, Burn), Discovery Networks (kanały Discovery Channel, Discovery Science, Animal Planet, Travel & Living), Kraft (marki Jacobs Krönung, Jacobs Cronat Gold, Cote d’Or), Mövenpick of Switzerland, Chiquita, Groupe SEB (marki Krups, Tefal, Rowenta, Moulinex, Lagostina), Microsoft (Xbox 360), HP (IPG, PSG), Bose

Dział PR Korporacyjnego pracuje dla HP IPG, Kraft, 3M, RWE Polska, Shell Polska, Magellan S.A., Sime Darby, MetLife, Allianz Global Investors

Dział Health & Consumer Healthcare PR realizuje projekty dla firmy AstraZeneca, marki Cappy oraz projekt edukacyjny dla marek z portfolio The Coca-Cola Company.

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS