Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-01-31

A A A POLEĆ DRUKUJ

Perfecta angażuje się w działania CSRowe

150x110

Marka Perfecta wraz z Fundacją Przyjaciółka od początku 2011 roku realizuje program „Perfecta – Mój talent”. Jego celem jest umożliwienie rozwoju talentów dzieci z najuboższych regionów Polski.

W programie uczestniczą wybrane świetlice środowiskowe z małych miejscowości i wiosek. W ramach przedsięwzięcia placówki, które zgłosiły pomysły na najciekawsze zajęcia dodatkowe dla swoich podopiecznych, otrzymują środki na ich sfinansowanie.

Misją marki jest troska zarówno o piękno zewnętrzne, jak i wewnętrzne. Dlatego właśnie realizując strategię „Łączy nas piękno” Perfecta zaangażowała się w działania społecznej odpowiedzialności biznesu. Projekt „Perfecta Mój talent” wspiera dziecięce talenty i daje im przestrzeń do rozwijania siebie i swoich zainteresowań - mówi Katarzyna Kostrzyńska, przedstawicielka marki Perfecta.

Pierwsza edycja programu obejmowała województwo warmińsko–mazurskie i świętokrzyskie. Osiemnaście świetlic środowiskowych otrzymało wsparcie finansowe, dzięki któremu oferta zajęć uległa znacznemu poszerzeniu, ponadto najzdolniejszym wychowankom przyznano stypendia.

Obecnie rusza druga edycja skierowana do województwa lubelskiego i powiatu otwockiego. Pod uwagę brane są świetlice z miejscowości do 20.000 mieszkańców. Zaproszenie do złożenia wniosku otrzymały także 4 świetlice, które wzięły udział w pierwszej edycji programu, w ten sposób doceniono ich szczególną aktywność. Zrealizowanych zostanie około 20 projektów. Liczy się nie tylko ciekawy pomysł na opisanie zajęć, ale także stopień zaangażowania w nie całej społeczności lokalnej.

Dzięki programowi „Perfecta Mój talent” udało się zwrócić uwagę na kwestię trudniejszego startu dzieci z małych miejscowości i wsi, a także podkreślić wagę funkcjonujących w nich świetlic środowiskowych.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS