Według ekspertów otoDom.pl, osoby szukające nieruchomości najczęściej kontaktują się z biurem drogą mailową lub telefoniczną. Bardziej spersonalizowany kontakt z pośrednikami ułatwi im proces poszukiwań. – Pod nazwą firmy kryje się człowiek, który odpowiada za jakość prezentowanych przez siebie ofert i usług. Bardziej bezpośredni kontakt w relacji klient-pośrednik zawsze owocuje w procesie podejmowania decyzji o transakcji – uważa Agata Polińska.
Jak jednak podkreśla, przy wyborze biura zawsze warto kierować się nie tylko otwartością i doświadczeniem pośrednika, ale także jego renomą i pozytywnymi opiniami wśród swoich klientów. W serwisie internetowym profesjonalnego pośrednika poznamy też m.in. po tym o tym, jak jest sformułowany opis, czy zdjęcia są wykonane prawidłowo, czy jest dokładna lokalizacja lub czy pośrednik udziela nam szczegółowych informacji w kontakcie telefonicznym.
Mimo, że solidnych biur nieruchomości z dużym doświadczeniem jest na rynku z roku na rok coraz więcej, to zdobyć zaufanie klienta wciąż nie jest łatwo. Dlatego serwis otoDom.pl chce przyczyniać się do budowania pozytywnego wizerunku pośredników. – W relacji z klientem ważne są odpowiedzialność i jasne zasady współpracy. To przede wszystkim dzięki temu zawód pośrednika może być postrzegany jako wysoce profesjonalny - mówi Polińska.
www.otoDom.pl