Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-05-08

A A A POLEĆ DRUKUJ

Odpowiedzialna kampania

Johnson & Johnson Vision Care - światowy producent miękkich soczewek kontaktowych ACUVUE® rozpoczął kampanię, której celem jest przedstawienie soczewek kontaktowych jako wygodnej i bezpiecznej formy korekcji wady wzroku oraz rozwianie obaw osób rozważających noszenie soczewek kontaktowych.

W kampanii wykorzystano m.in. interaktywne kanały komunikacji w social mediach, aplikacje on-line oraz bogate zestawy startowe dla użytkowników.

Kampania została poprzedzona szczegółowymi badaniami rynku, z których wynika, że 79 proc. osób rozważających noszenie soczewek kontaktowych potrzebuje więcej informacji na temat zasad higieny i bezpieczeństwa przy używaniu soczewek. Ważne jest także pewne źródło tych informacji, dlatego autorzy kampanii szczególnie podkreślają rolę lekarzy i specjalistów.

Kampania oprócz wspierania marki ma także charakter społeczny i edukacyjny.
W materiałach promocyjnych znajdziemy wiele artykułów, które odpowiadają na najczęściej zadawane pytania, m.in. czy soczewki przepuszczają tlen, czy są łatwe w użyciu, a także czy mogą korygować astygmatyzm.

Jednym z innowacyjnych elementów kampanii są interaktywne filmy, które mają rozwiać obawy związane z noszeniem soczewek kontaktowych. Filmy dostępne pod adresem www.youtube.pl/acuvuepolska przenoszą użytkownika do konkretnych informacji zależnie od wybranego na ekranie pytania.

Dla osób, które w trakcie kampanii zarejestrują się na stronie www.acuvue.pl/kupon, a następnie pokażą w wybranym salonie wydrukowany kupon lub e-mail z kuponem w telefonie, po płatnym badaniu i dopasowaniu soczewek kontaktowych otrzymają „Twój zestaw ACUVUE®” m.in. z soczewkami próbnymi gratis oraz informacją o specjalnej aplikacji „Moje pierwsze 30 dni” www.acuvue.pl/pierwsze30dni. Aplikacja krok po kroku prowadzi nowych użytkowników przez pierwszy miesiąc użytkowania soczewek. Oferuje przy tym także porady za pośrednictwem e-maila lub wiadomości sms.

Edukacyjny charakter kampanii to element strategii firmy, która opiera się przede wszystkim na odpowiedzialności za swoje produkty. Szereg publikacji i szkoleń o charakterze edukacyjnym prowadzonych dla specjalistów, organizacja Międzynarodowego Sympozjum Naukowego ACUVUE® Eye Health Advisor®, a także prowadzenie kampanii społecznych towarzyszących Światowemu Dniu Ochrony Wzroku to ogromny wkład w poprawę jakości życia pacjentów.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS