Czy charakter produktu można zaprezentować wyłącznie przy pomocy komunikacji niewerbalnej? Sprawdziliśmy to na planie filmowym ROCA Polska wraz z mistrzem sztuki pantomimy – Ireneuszem Krosnym. Zgromadzona publiczność patrzyła na projekt w trakcie realizacji z zaciekawieniem.
Obecni na planie filmowym ROCA Polska mieli niepowtarzalną możliwość przyjrzenia się z bliska kulisom powstawania filmu z udziałem Ireneusza Krosnego. Gdy na scenę wszedł znany artysta na twarzach publiczności automatycznie pojawił się uśmiech. Wystąpienie Ireneusza Krosnego w łazience ROCA było zaskakujące i pełne humoru. Nie sposób było przejść obok scenografii obojętnie. Wybór formy przekazu okazał się niezwykle celny. Kompozycja zyskała na uniwersalności. Poprzez strukturę opartą o mowę ciała lepiej wybrzmiała idea inicjatywy.
Kabiny Roca, jak widać w scenkach z mistrzem pantomimy, są idealnym rozwiązaniem, aby ochłonąć po wysiłku i rozgrzać zmarznięte ciało.
Nawet Święty Mikołaj wybiera prysznic Roca!
Spot jest dostępny pod adresem:
https://www.youtube.com/watch?v=RrD56gWJaAc&index=1&list=UUIntW9ZhbrN9zU_EZtC08Ig