Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-09-26

A A A POLEĆ DRUKUJ

Nóż, plusz i już

150x110
Nowy program lojalnościowy w sklepach Żabka oraz Freshmarket25 września 2013 roku specjalnie dla lojalnych klientów w sieciach sklepów Żabka oraz Freshmarket ruszył nowy program lojalnościowy o nazwie „Nóż, plusz i już”. Tym razem przygotowana została specjalna kolekcja uroczych maskotek z Farmy oraz wysokiej jakości noże ze stali nierdzewnej marki Thomas by Rosenthal Group.

- Kolejny program, jaki zaproponowaliśmy naszym klientom, to kontynuacja dotychczasowych działań, umożliwiających uzupełnienie kolekcji zarówno wspaniałych maskotek jak i noży, o kolejne fantastyczne nagrody. Mechanizm programu jest prosty: klienci za zakupy w sklepach sieci Żabka lub Freshmarket będą otrzymywać znaczki. Po uzbieraniu odpowiedniej liczby znaczki będzie można wymienić na jedną z wybranych nagród – mówi Przemysław Kijewski, Dyrektor Marketingu w firmie Żabka Polska.
W programie „Nóż, plusz i już” można wybrać maskotki w postaci 6 zwierzątek z farmy: świnka, osiołek, owca, koń, krówka oraz pies pasterski. Miłośnicy kuchni mogą z kolei wymieniać znaczki na wyjątkowe na rynku noże: nóż do chleba, nóż mały „Santoku” oraz nóż uniwersalny marki Thomas by Rosenthal Group.
Program trwa od 25 września 2013 r. do 18 marca 2014 r.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS