Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-03-17

A A A POLEĆ DRUKUJ

NEONET laureatem Gwiazdy Jakości Obsługi 2015

NEONET – jedna z największych sieci sprzedaży RTV, AGD i Multimediów – po raz kolejny otrzymała prestiżowe wyróżnienie Gwiazdy Jakości Obsługi 2015. Tytuł potwierdza najwyższe standardy biznesowe realizowane przez sieć, które docenili zadowoleni Klienci.


Nagroda przyznawana jest w ramach Programu Jakość Obsługi. Poprzez skuteczne realizowanie przyjętej strategii działań, która wyróżnia NEONET, czyli przede wszystkim najwyższa jakość, największy wybór i najlepsza cena, firma nieustannie dba o satysfakcję klienta. Spółka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom Konsumentów poprzez rzetelną i profesjonalną obsługę oraz zwiększanie dostępności oferty przez dostęp do internetowego sklepu oraz salonów w mniejszych miastach.


Sieć NEONET przez 365 dni w roku stara się zapewniać wszystkim Klientom najwyższe standardy obsługi oraz profesjonalną pomoc i doradztwo. Stawia na nowoczesne rozwiązania, które wpływają na jakość i komfort zakupów. Wyróżnienie od zadowolonych Klientów jest wielkim sukcesem sieci.
NEONET jest jedną z największych w Polsce sieci sprzedaży detalicznej i hurtowej, istniejącą na rynku od ponad 11 lat. W swojej ofercie posiada bogaty wachlarz produktów z branży RTV/AGD czy IT. Łącząc sprzedaż w sklepach stacjonarnych, ze sprzedażą poprzez platformę internetową www.neonet.pl, marka gwarantuje Klientom wybór spośród blisko 15 tys. produktów światowych marek.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS