Neil Patel, okrzyknięty przez dziennikarzy Wall Street Journal najbardziej wpływowym przedsiębiorcą w sieci, już 25 listopada odwiedzi Polskę.
To jedyna okazja, by spotkać się ze światowego formatu przedsiębiorcą i mentorem, który doradzał m.in. takim firmom, jak Microsoft, Amazon, eBay, General Motors, HP czy TechCrunch. Neil Patel jest to osoba angażująca się w wiele biznesów online zarówno w roli inwestora, jak i zewnętrznego eksperta.
Sława Neila Patela dawno przekroczyła granice USA, gdzie jest wymieniany jako jeden ze 100 czołowych przedsiębiorców poniżej 30 lat przez prezydenta Baracka Obamę! (Top 100 under 30). Już 25 listopada spotka się z polskimi firmami podczas eventu szkoleniowego Search Marketing Week w Warszawie.
Neil łączy w sobie wiedzę z wielu dziedzin marketingu internetowego, takich jak: SEO & Link Building, Usability/UX, optymalizacja konwersji, Inbound & Content Marketing, Social Media Marketing, E-commerce oraz Analytics. W skuteczny sposób propaguje ideę Growth Hacking – nową strategię w e-marketingu nastawioną na maksymalny wzrost liczby użytkowników i ich zaangażowanie.
Tyle że growth hacker nie robi tego za pomocą efektownych kampanii reklamowych, lecz poprzez głęboką i techniczną analizę potrzeb i nawyków użytkowników. Dane stają się podstawą do stworzenia produktu, który w pelni odpowiada na potrzeby obecnych użytkowników i pozwala przyciągnąć rzesze nowych odbiorców.
Działania growth hackera, które można by nazwać „zarządzaniem wzrostem”, prowadzą do stworzenia efektu synergii działów marketingu i product developmentu, które często funkcjonują jako odrębne byty. Tylko symbioza wszystkich działów może w rezultacie prowadzić do osiągnięcia celu – zadowolenia użytkowników i wzrostu lojalności.
Jak to osiągnąć? O tym z pewnością opowie jeden z najbardziej znanych na świecie growth hackerów - Neil Patel, podczas eventu SearchMarketingWeek, który odbedzie się 25 listopada w Warszawie. Szczegółowe informacje na temat wystąpienia Neila można znaleźć na stronie http://searchmarketingweek.com