Bankier.pl wspólnie z agencją Symetria ogłaszają konkurs „Zmotywuj i wygraj 50 000 zł!”. Każdy specjalista z branży e-marketingu, który zarejestruje się na www.bankier.pl/symetria/ i wskaże, co by chciał ulepszyć w serwisie www swojej firmy może wygrać pakiet usług Symetrii o wartości 50 000 zł.
10 czerwca 2010 r. rozpoczął się internetowy konkurs zorganizowany przez portal finansowy Bankier.pl i agencję Symetria. Do 4 lipca Internauci będą mogli rejestrować się na stronie konkursu www.bankier.pl/symetria/ i walczyć o nagrodę główną – pakiet usług Symetrii o wartości 50 000 zł oraz nagrody dodatkowe – 30 badań z użyciem technologii eye tracking. Dodatkowo każde zgłoszenie zostanie uhonorowane bezpłatnym raportem z zakresu użyteczności i e-marketingu.
„Usługi wchodzące w skład pakietu – analizy użyteczności, raporty, projekty funkcjonalne i graficzne oraz kreacje reklamowe – pozwalają znacząco usprawnić działania e-marketingowe nawet największych serwisów internetowych. Kompleksowość, innowacyjność i, co najważniejsze, efektywność tych usług zapewniły nam uznanie elitarnego stowarzyszenia UXalliance, którego jesteśmy jedynym reprezentantem w naszym kraju, oraz największych firm w Polsce. Teraz chcemy przedstawić nasze usługi szerszej publiczności.”- mówi Hubert Wawrzyniak, Project Manager Symetrii.
Aby wziąć udział w konkursie wystarczy poświęcić 5 minut. Na stronie konkursowej www.bankier.pl/symetria/ należy napisać, co Symetria powinna zbadać i ulepszyć w serwisie internetowym twojej firmy oraz zachęcić organizatorów krótkim, motywującym tekstem składającym się z maksymalnie 160 znaków.
Konkurs „Zmotywuj i wygraj 50 000 zł!” będzie trwał do 4 lipca 2010 r., a jego rozstrzygniecie nastąpi 12 lipca 2010 r. W przeciągu 3 dni od rozstrzygnięcia konkursu lista laureatów zostanie opublikowana na stronie www.bankier.pl/symetria/, dodatkowo wszyscy zwycięzcy zostaną poinformowania o wygranej i sposobie odebrania nagrody za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Więcej szczegółów na stronie konkursu: www.bankier.pl/symetria/
Bankier.pl S.A., obecny na rynku od 2000 r., jest liderem na polskim rynku internetowych firm mediowych koncentrujących się na sektorze finansów. Spółka czerpie przychody ze sprzedaży powierzchni reklamowej oraz z pośrednictwa i doradztwa finansowego. Bankier.pl oferuje produkty i usługi blisko 50 renomowanych instytucji finansowych, które poprzez kanały dystrybucji portalu dostępne są dla ponad 7 milionów osób miesięcznie. W skład Grupy Bankier.pl wchodzą portale i serwisy zaliczane do czołówki witryn w swoich kategoriach tematycznych: Bankier.pl, Twoja-Firma.pl, PIT.pl, VAT.pl, OsobyPrawne.pl, PRNews.pl, MamBiznes.pl i Mojeauto.pl.
Grupa Bankier.pl przyciąga coraz większą liczbę użytkowników, głównie osób zainteresowanych tematyką finansowo-biznesową. W marcu 2010 roku ich liczba wyniosła 2,8 miliona, a łączna liczba odsłon przez nich wygenerowanych 55 milionów.
Symetria od 1998 roku specjalizuje się w planowaniu i kompleksowej obsłudze projektów związanych z szeroko pojętym e-commerce. Świadcząc usługi w zakresie użyteczności, projektowania funkcjonalnego i przeprowadzania skutecznych internetowych kampanii reklamowych, firma może się poszczycić dużymi osiągnięciami, popartymi wymiernymi sukcesami.
Od 2009 roku Symetria jest członkiem elitarnego UX Alliance (www.uxalliance.com) - ogólnoświatowego stowarzyszenia firm zajmujących się badaniami usability. UX Alliance zrzesza 20 firm reprezentujących najwyższą jakość świadczonych usług.