ING Życie po raz kolejny zostało partnerem strategicznym kampanii społecznej „Rak. To się leczy!”. Głównym celem kampanii jest zwiększenie świadomości Polaków w zakresie profilaktyki nowotworowej. W tym roku działania będą szczególnie koncentrowały się wokół profilaktyki pierwotnej.
Od roku ING Życie aktywnie uczestniczy we wszystkich działaniach prowadzonych w ramach kampanii „Rak. To się leczy!”. Wspólnie przeprowadzono m.in. bezpłatne porady medyczne na temat profilaktyki nowotworowej w galeriach handlowych oraz badania mammograficzne, stworzono aplikację PiersiBadacze, uczącą, jak wykonywać samobadanie piersi czy zorganizowano bieg charytatywny „Przegonić Raka”. W 2014 roku ING Życie i twórcy kampanii „Rak. To się leczy!” będą kontynuować współpracę i w niestandardowy sposób zachęcać społeczeństwo do dbania o swoje życie i zdrowie.
„Z organizatorami kampanii „Rak. To się leczy!” połączył nas wspólny cel – przekonanie Polaków do stosowania profilaktyki nowotworowej na co dzień. Widząc pozytywne efekty naszej współpracy chcemy dalej współdziałać i poprzez pozytywną oraz niestandardową komunikację uświadamiać, że ryzyko zachorowania na nowotwór można zminimalizować” – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, Dyrektor Ds. Komunikacji Korporacyjnej w ING Życie.
Ogólnopolska kampania społeczna „Rak. To się leczy!” to pierwsza w naszym kraju akcja łącząca najważniejsze organizacje lekarzy onkologów i pacjentów onkologicznych. Jej celem jest przede wszystkim walka ze społecznymi stereotypami na temat chorób nowotworowych oraz przekonanie Polaków, że raka można skutecznie leczyć. Kampania pragnie także przełamać lęk przed nowotworem.