Doskonale w trendy SEO wpisuje się nawiązanie współpracy Grupy Kafito z innowacyjnym systemem wspomagającym pozycjonowanie- Linkolo.pl. „Platforma ta daje możliwość użytkownikom wzmocnienia swoich działań SEO. Użytkownik po zalogowaniu na portalu sam decyduje, ile i jakiej jakości linków dziennie chce kupić. Natomiast Grupa Kafito udostępnia na potrzeby systemu Linkolo.pl wartościowe serwisy.” – mówi Sławomir Połomski z Grupy Kafito.
Platforma Linkolo.pl to profesjonalne narzędzie, dzięki któremu w łatwy sposób można sprzedać i kupić linki reklamowe na wartościowych stronach. Grupą docelową portalu są osoby zainteresowane pozycjonowaniem oraz reklamą stron w Internecie. Jest to doskonałe rozwiązanie dla małych i dużych firm oraz osób prywatnych, które chcą zaistnieć na rynku. Dzięki zaplanowaniu kampanii SEO można osiągnąć wysoką pozycję stron internetowych w wynikach wyszukiwarki.
"Współpraca z Kafito to dla nas typowy przykład synergii, gdzie obie strony zyskują. W biznesie, który prowadzimy bardzo ważną rolę odgrywa skala działania. Im większy wybór tym lepiej. Skoro wszyscy na tym zyskują, nierozsądnie byłoby odrzucać możliwość takiej współpracy. Użytkownicy Kafito mają możliwość darmowego skorzystania z oferty Linkolo, dzięki czemu mogą się przekonać jak działa nasz system i czy będzie dla nich wartościowy."- mówi Artur Pleskot z serwisu Linkolo.pl.
Na dobry początek współpracy pomiędzy Grupą Kafito a Linkolo.pl, każdy z użytkowników, który zarejestruje się w Kafito.pl otrzymuje aż 500 punktów do wykorzystania w systemie Linkolo. Skorzystanie z tej promocji pozwoli lepiej poznać zalety systemu i osobiście sprawdzić skuteczność rozwiązań oferowanych przez Linkolo.pl.
Więcej informacji można znaleźć na http://kafito.eu
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Grupę Kafito tworzą serwisy przeznaczone do promocji firm i stron internetowych za pomocą darmowej reklamy oraz bezpłatnych publikacji. Pion działania stanowią cztery serwisy - Kafito.pl, CentrumPR.pl, Ejoo.pl i Egadki.pl, wspomagane przez ponad 135 vortali internetowych. W 2008 roku firma rozpoczęła współpracę z polskimi agencjami PRowymi dostarczającymi najwyższej jakości artykuły do Centrum Prasowego. Od początku 2009 roku Grupa nawiązała relacje biznesowe z największymi porównywarkami cenowymi. Wysoka jakość i zawartość serwisów skupionych w Grupie Kafito została doceniona przez administrację Spisu Katalogów SEO nadając serwisowi Kafito.pl rangę VIP, oraz przez administrację Google, która pozytywnie zweryfikowała serwis CentrumPR.pl kwalifikując go jako źródło dla Google News.