Jeszcze w tym roku agencja marketingu zintegrowanego Grupa Adweb planuje przeprowadzić kolejne akwizycje firm z branży marketingowej i hostingowej. Agencja zamierza jeszcze aktywniej niż dotąd poszerzać swoją strukturę.
Dotychczasowe przejęcia dokonane przez Grupę Adweb to kilka marek z branży domenowo-hostingowej oraz agencja interaktywna. Konsolidacja rozdrobnionego rynku, a tak właśnie jest w przypadku Polski, to naturalne i konieczne zjawisko. Jako Grupa Adweb możemy wzbogacić ofertę firm, w które inwestujemy, podnieść jakość i standard świadczonych usług, dać wsparcie techniczne i merytoryczne tym, którzy z różnych powodów na rynku sobie nie radzą lub też widzą korzyści z połączenia się z silniejszym partnerem o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku – tłumaczy Bartłomiej Juszczyk, CEO agencji marketingu zintegrowanego Grupa Adweb.
Grupa Adweb to aktywny gracz na rynku przejęć - w ostatnich latach przeprowadziła udanie kilka akwizycji, a w chwili obecnej kończy proces integracji ze swoją strukturą jednego z dostawców usług informatycznych. Bieżący rok ma przyspieszyć ten proces i znacznie zwiększyć jego skalę, a firma jako znany inwestor na rynku, chce rozmawiać z wybijającymi się markami branży reklamowej i interaktywnej. W tym momencie Grupa Adweb prowadzi rozmowy dotyczące przejęć trzech kolejnych firm, działających w sektorze marketingu wyszukiwarkowego. Akwizycja ta planowana jest na bieżący rok.
Grupa Adweb od kilku lat skupiała się głównie na przejęciach firm hostingowo-domenowych, a teraz rozszerza te działania również na firmy z branży marketingu wyszukiwarkowego i interactive. Na tym jednak nie koniec. Strategia dalszego rozwoju Grupy wykracza poza te dwie branże. Na przestrzeni najbliższego roku chcemy również dokonać przejęć na rynku warszawskim i rozszerzyć profil działalności Grupy Adweb w zakresie ATL i BTL. Dotychczasowe przejęcia zakończyły się sukcesem, dlatego planowana integracja będzie przybierała na sile – zapewnia Bartłomiej Juszczyk.