Gorący Kubek Knorr to marka wyjątkowa na polskim rynku. Potwierdza to przyznany przez konsumentów i ekspertów tytuł Superbrand 2012.
Rada Marek, czyli niezależne gremium ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu, oraz konsumenci zgodnie orzekli, że Gorący Kubek Knorr zasługuje na specjalne wyróżnienie. Jako marka niezwykle silna i rozpoznawalna otrzymał tytuł Superbrand 2012. To także dowód, że Gorący Kubek Knorr zdobył na rynku znaczną przewagę nad markami konkurencyjnymi, a konsumenci, wybierając go, sięgają po produkt z najwyższej półki.
O Superbrands
Superbrands to projekt realizowany w ponad 80 krajach świata przez The Superbrands Ltd. – organizację stworzoną z myślą o promowaniu idei brandingu. Jego celem jest identyfikacja, nagradzanie i prezentacja historii sukcesu marek, które dzięki swym wyjątkowym cechom osiągnęły wysoką pozycję na rynku.
Według The Superbrands Ltd. Superbrand to marka, która dzięki wyjątkowym korzyściom fizycznym i emocjonalnym, jakie oferuje, zdobyła w sektorze konsumenckim (Superbrand) lub biznesowym (Business Superbrand) trwałą przewagę nad konkurencją.
O marce Knorr
Knorr to marka produktów żywnościowych obecna na polskim rynku od 1933 roku. Jej celem jest dostarczenie polskim konsumentom doskonale smakujących produktów, na bazie których można przyrządzić szybko i prosto smaczne potrawy. Produkty marki Knorr tworzy i doskonali sztab 230 profesjonalnych kucharzy z całego świata, dla których gotowanie jest życiową pasją. Buliony, zupy, sosy, Fixy, przyprawy, sosy sałatkowe i Gorący Kubek marki Knorr to gwarancja jakości i kulinarnego sukcesu.