Celem całej kampanii była promocja jesiennych premier i programów stacji (m.in. Sherlock, El Barco, Agenci NCIS, Unforgettable: Zapisane w pamięci) według unikalnej koncepcji. Główną ideą było zwrócenie uwagi oraz podkreślenie słabości serialowych bohaterów tak, aby widz, pomimo świadomości ich niesamowitych umiejętności wiedział, że są oni nadal tylko ludźmi i mógł się z nimi utożsamiać. Twórcy chcieli pokazać w ten sposób odbiorcom, że AXN to nie tylko świetna zabawa ale miejsce gdzie widz może stać się kimkolwiek zechce. Ten pomysł został ujęty w haśle „Give in to your true nature with the best and latest series! This Fall Nobody’s a Saint only on AXN!” (Ulegnij swojej prawdziwej naturze z najlepszymi i najnowszymi serialami! Tej jesieni nie jesteśmy święci w AXN!). Idea całej kampanii została wzmocniona specjalną koncepcją wizualną, w której logo AXN we wszystkich materiałach kreatywnych otrzymało anielskie skrzydła.
Wizualna strona akcji została stworzona przez specjalistów z SPT Networks Central Europe we współpracy z Factory Creative Studio.
Kampania została również zaadoptowana na potrzeby autopromocji kanału AXN w Polsce i oparta na haśle.
Materiały z kampanii:
1. Zwycięski spot:
http://hu.axn.com/videos/promax-2012/promaxbda-2012-%E2%80%93-oszi-kampany-promo
2. Spot przygotowany na potrzeby kampanii w Polsce:
http://www.axn.pl/videos/promax-2012/promaxbda-2012-promo