Odpowiedzią Getin Noble Banku na potrzeby kierowców jest nowe rozwiązanie – Bank Kierowcy, internetowe narzędzie ułatwiające zakup oraz późniejsze utrzymanie pojazdu, centrum zarządzania usługami posprzedażowymi i platforma informacyjna w jednym.
– Jesteśmy obecnie jednym z największych polskich banków pod względem usług leasingowych i liczby udzielanych kredytów samochodowych. Dzięki temu znamy i dobrze rozumiemy potrzeby kierowców, którzy od instytucji takich jak nasza oczekują kompleksowego wsparcia i doradztwa przy podejmowaniu ważnych decyzji związanych z zakupem i utrzymaniem pojazdu. Bank Kierowcy to nasza odpowiedź na te oczekiwania i potrzeby. To użyteczne rozwiązanie, którego główną zaletą jest wygoda użytkowania, dostęp do praktycznych informacji i atrakcyjnych ofert partnerskich. A wszystko to w jednym miejscu – powiedział Grzegorz Tracz, Członek Zarządu Getin Noble Bank.
Bank Kierowcy to projekt Getin Noble Banku skupiający wszystkie usługi związane z zakupem i eksploatacją pojazdu w jednym miejscu. Pod adresem www.bankkierowcy.pl będzie można znaleźć niezbędne informacje: począwszy od finansowania zakupu pojazdu (kredyt, leasing, wynajem długoterminowy), poprzez dodatkowe produkty bankowe (ubezpieczenia, rachunki, karty paliwowe flotowe np. BP), kończąc na takich usługach, jak serwis czy wymiana opon. Platforma będzie dostępna nie tylko dla Klientów Getin Noble Bank, ale także dla wszystkich zainteresowanych kierowców. Bez logowania do serwisu możliwe będzie np. wyszukiwanie i przeglądanie ofert sprzedaży pojazdów czy usług i produktów oferowanych przez Bank i partnerów. Użytkownicy, którzy zarejestrują się na platformie zyskują np. dodatkowy dostęp do porad, książki serwisowej oraz listy ulubionych samochodów.
Klienci Getin Noble Banku, czyli osoby które skorzystały z oferowanego przez Bank kredytu samochodowego, leasingu lub wynajmu długoterminowego, będę mieli również możliwość zarządzania swoimi płatnościami (np. dostęp do Bankowości Internetowej, e-faktury), kontroli wszystkich zbliżających się terminów (raty kredytu, składki ubezpieczenia oraz przeglądy serwisowe, wymiany opon itp.), obsługi posprzedażowej oraz szybkiego i łatwego kontaktu z Bankiem (np. chat internetowy).
– Jedną z najbardziej użytecznych i unikatowych funkcji Banku Kierowcy będzie możliwość obserwowania statusu zawartych z Bankiem umów w czasie rzeczywistym. Dzięki temu, Klienci Getin Noble Banku zyskają możliwość kontrolowania online wszystkich formalności związanych z finansowaniem zakupu i utrzymaniem samochodu – mówi Beata Ornatowska, Dyrektor Departamentu Zarządzania Relacjami Getin Noble Bank.
Getin Noble Bank jest obecnie liderem rynku usług związanych z finansowaniem zakupu pojazdów, zajmuje pierwsze miejsce jeśli chodzi o udzielanie kredytów samochodowych. Oferuje kredyty na zakup wszelkiego rodzaju pojazdów, w tym również produkty skierowane do przedsiębiorców. W ramach grupy Getin Noble Bank, działają także spółki: Getin Leasing, specjalizująca się w leasingu pojazdów oraz maszyn i urządzeń oraz powstała w tym roku Getin Fleet, która oferuje usługi wynajmu długoterminowego samochodów i leasingu mobilnego.
Kontakt dla mediów
Artur Newecki
PR Manager
Getin Noble Bank S.A.
Tel. +48 693 718 957
E-mail: artur.newecki@noblebank.pl