Getin Bank wprowadza innowacyjne rozwiązanie – kartę debetową, która pozwala na zakup benzyny w cenie 4,99 zł za litr. Wprowadzeniu karty towarzyszyć będzie ogólnopolska kampania promocyjna, obejmująca szereg niestandardowych rozwiązań mediowych – w tym mobilne patrole i promocję na CB Radio, a także spoty radiowe oraz sponsoring audycji dla kierowców. Kampania potrwa do 26 maja. Kreację stworzyła agencja Bardzo, media zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest, działania PR wspiera agencja Rc2.
W odpowiedzi na obawy kierowców związane z rosnącymi cenami paliwa, Getin Bank wprowadził nowatorskie rozwiązanie, dzięki któremu jego Klienci będą mogli kupić benzynę w gwarantowanej cenie 4,99 zł za litr. Posiadacze karty debetowej do Konta Uniwersalnego Plus w Getin Banku mogą tankować w tej promocyjnej cenie na dowolnej stacji w Polsce. Bank zwróci różnicę pomiędzy stawką 4,99 zł, a średnią ceną paliwa Pb95 w danym miesiącu, opartą na niezależnym zestawieniu Polskiej Izby Paliw Płynnych publikowanym na stronie www.paliwa.pl. Zwrot obejmie aż do 30 litrów paliwa w miesiącu.
„Benefity oferowane do kont i kart to już rynkowy standard. Getin bank, jako pierwsza instytucja finansowa w Polsce zdecydował się na zagwarantowanie klientom stałej, niezależnej od zawirowań na światowych rynkach paliw, ceny najpopularniejszej benzyny. Niestandardowa kampania towarzysząca wprowadzeniu tego produktu, adresowana przede wszystkim do kierowców, bazuje na doświadczeniu, jakie Bank zdobył będąc przez lata numerem 1 na rynku kredytów samochodowych" - mówi Maciej Szczechura, Członek Zarządu Getin Noble Bank.
Wprowadzeniu nowej oferty towarzyszy ogólnopolska kampania promocyjna, która obejmie szczególnie intensywną komunikację w trakcie długiego weekendu i potrwa do 26 maja. Komunikacja adresowana będzie przede wszystkim do kierowców, w miastach powyżej 50 tysięcy mieszkańców. Obejmie m.in.: obecność w internecie (portale horyzontalne) oraz promocję w radio (sieć Agora, RMF, PR3), w tym sponsoring audycji dot. korków i warunków drogowych podczas długiego weekendu. Komunikację uzupełnią także nowatorskie działania mediowe, zapewniające dotarcie do kierowców – w tym promocja przez CB radio, prowadzona przez mobilne patrole na drogach wyjazdowych w największych polskich miastach w trakcie długiego weekendu. Ogólna komunikacja będzie odbywać się na kanale 19 (czyli kanale głównym), a zapytani o szczegóły promotorzy będą przechodzić na inny kanał, tak aby nie zakłócać komunikacji innych kierowców.
Kreację stworzyła agencja Bardzo, media zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest, działania PR wspiera agencja Rc2.
* * *
Getin Noble Bank – drugi największy polski bank
Getin Noble Bank SA, należący do najbardziej dynamicznie rozwijających się instytucji finansowych w Polsce, to największy ogólnopolski bank stworzony od podstaw przez polski prywatny kapitał.
· Lider rynku - Getin Noble Bank jest obecnie 3-cią największą polską instytucją finansową pod względem przychodów ze sprzedaży i 2-gim największym pod względem aktywów bankiem z większościowym kapitałem polskim.
· Silna marka- w grudniowym rankingu Najcenniejszych Polskich Marek, Getin Bank zajął 4. miejsce w branży finansowej i 16 wśród wszystkich polskich marek. Wyprzedził nie tylko liczne banki, ale też marki takie jak Wedel, Żywiec, LOT czy Lotto.
· Najwyższa jakość produktów i uniwersalna oferta - Getin Noble Bank, jako jedyny, zdobył aż 4 nagrody główne w XVI edycji prestiżowego rankingu „50 największych banków
w Polsce 2011”. Bank triumfował w kategorii „banki uniwersalne”, „banki hipoteczne”, „banki samochodowe” oraz „banki internetowe”