Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-04-12

A A A POLEĆ DRUKUJ

„Dziewczyny Przyszłości” – Start Wielkiej Aukcji ELLE w interaktywnej odsłonie

150x110

11 kwietnia br. rozpoczęła się Wielka Aukcja ELLE, z której dochód zostanie przekazany na stypendia naukowe dla uczestniczek III edycji konkursu ,,Dziewczyny Przyszłości. Śladami Marii Skłodowskiej-Curie”.

Wyjątkowe przedmioty można wylicytować w serwisie Allegro, ale śledzenie aukcji będzie również możliwe poprzez specjalną aplikację na fanpage’u magazynu ELLE.

Celem konkursu jest promocja i wsparcie wybitnie uzdolnionych studentek kierunków ścisłych, które mają już na swoim koncie pierwsze sukcesy naukowe, w dziedzinach do niedawna uznawanych  za domenę mężczyzn.

By dotrzeć z niebanalną ofertą kilkudziesięciu darczyńców do szerokiego grona fanów ELLE oraz potencjalnych kupujących, magazyn udostępni dziś na swoim fanpage’u aplikację przedstawiającą w czasie rzeczywistym stan wszystkich aukcji związanych z projektem. Każda aukcja dostępna z poziomu aplikacji zawiera zdjęcie przedmiotu, opis, aktualną cenę, link do aukcji w Allegro oraz funkcje społecznościowe. Dodatkowo w części opisów licytowanych przedmiotów dostępne są materiały video, w których znane osoby niestandardowo przedstawiają historię przekazanych na aukcję przedmiotów.

Działania na facebooku są uzupełnione wykorzystaniem QR kodów m.in. w komunikacji online. Kody, po których zeskanowaniu można od razu uczestniczyć w aukcji są dostępne w materiałach video. Magazyn ELLE w projekcie „Dziewczyny Przyszłości” stara się angażować użytkowników wielu platform social i mobile na wszystkich etapach kontaktu z akcją.

Za zaplanowanie i kreację kampanii odpowiada dział marketingu wydawnictwa, za realizację działań interaktywnych, w tym za działania crossbrandowe, social media, kody QR, działania e-PR oraz produkcję video odpowiada agencja faceADDICTED.

 „Niektórzy twierdzą, że prasa umiera przez media społecznościowe, ale akcje takie jak Dziewczyny Przyszłości udowadniają, że wykorzystanie wielu narzędzi interakcji z czytelnikami, także w przestrzeni mediów społecznościowych pozwala na uatrakcyjnienie i zwiększenie efektywności działań” – mówi Anna Robotycka, Partner Zarządzający faceADDICTED.

W tym roku aukcję ELLE wsparło kilkudziesięciu darczyńców: osobistości ze świata mody, sztuki, show-biznesu i polityki, a także luksusowe marki. Podczas aukcji będzie można wylicytować wiele wyjątkowych, unikatowych przedmiotów, w tym m.in.: bursztynową broszkę od Pierwszej Damy Pani Anny Komorowskiej, reprodukcję bransoletki Jaqueline Kennedy przekazaną przez Panią Jolantę Kwaśniewską oraz naszyjnik z bursztynów od Pani Małgorzaty Tusk.

Na aukcji pojawią się także sukienki projektu Macieja Zienia, Dawida Wolińskiego, duetu Paprocki & Brzozowski czy marki La Mania. Na zwycięzców aukcji czeka również wiele atrakcji m.in. zaproszenia na plany zdjęciowe: programów „Kawa czy Herbata?", „Miasto Kobiet”; seriali „Misja Afganistan”, „Czas Honoru”; jak również warsztat kulinarny dla 2-4 osób z rodzeństwem Kręglickich, w ich wybranej restauracji.

Cały dochód z aukcji ELLE zostanie przekazany na stypendia naukowe dla laureatek III edycji konkursu ,,Dziewczyny Przyszłości. Śladami Marii Sklodowskiej-Curie”. Główna nagroda w tym roku to stypendium naukowe w wysokości 20 000 złotych.

Wielki finał konkursu już 30 maja 2012 r.

Aukcja została ogłoszona w wydaniu majowym „ELLE”, które ukazało się w sprzedaży 4 kwietnia br. i będzie trwać od 11 do 25 kwietnia br. w serwisie Allegro www.elle.allegro.pl.

 

Wydanie majowe ukazało się w nakładzie 119 500 egzemplarzy, w niezmienionej cenie okładkowej: 7,90 zł.

Sponsorzy konkursu: PGE EJ 1 Sp. z o.o. oraz Polfa Warszawa S.A.

Partner konkursu: serwis Allegro.

Organizatorzy konkursu: ELLE, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Patroni medialni: TVN Style, Radio ZET, Chilli ZET, Onet.

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS