Comarch przedłużył umowę sponsoringową z francuską drużyną na kolejny sezon. Na koszulkach AS Nancy-Lorraine (podobnie jak w poprzednim sezonie) w czasie wszystkich
spotkaniach zarówno w ramach rozgrywek francuskiej League 1, jak również podczas spotkań o Puchar Francji oraz o Puchar Ligi Francuskiej będzie widniało logo polskiej firmy
informatycznej Comarch. Brand pojawi się na oficjalnych koszulkach meczowych i treningowych piłkarzy. Umowa obowiązywać będzie przez cały sezon piłkarski 2012/2013 od
sierpnia 2012 do końca maja 2013 roku.
Dodatkowo, umowa zapewnia firmie Comarch, jako jednemu z głównych Partnerów Klubu, istotną widoczność marki podczas spotkań piłkarskich w formie ruchomych i stałych
banerów reklamowych dookoła boiska oraz stałej reklamy wymalowanej na murawie tuż przy bramkach na stadionie AS Nancy-Lorraine. Współpraca między Comarch a
AS Nancy-Lorraine ma jednak nie tylko charakter sponsoringowy. Polska spółka jest również jednym z partnerów technologicznych francuskiego klubu. Comarch z sukcesem
zakończył wdrożenie jednego ze swoich flagowych produktów dla wsparcia marketingu – Comarch Loyalty Management.
- Dzięki naszemu rozwiązaniu, klub zainicjuje w tym sezonie atrakcyjny program lojalnościowy dla swoich kibiców i partnerów. Mechanika tego projektu znacząco wyprzedza
podobne schematy oferowane przez najwiękze kluby piłkarskie na świecie – mówi Łukasz Słoniewski, dyrektor konsultingu w Comarch SAS.
Dodatkowo na świetnej współpracy
pomiędzy Comarch SA i AS Nancy-Lorraine może skorzystać również krakowski klub Cracovia. Kooperacja pomiędzy klubami ma polegać głównie na wymianie wiedzy i pomysłów,
nie wyklucza ona również wymiany utalentowanych zawodników.