Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-09-16

A A A POLEĆ DRUKUJ

Bezstresowa likwidacja szkód w PZU

16 września rusza nowa kampania reklamowa PZU dotycząca likwidacji szkód. Wiodące hasło kampanii to „Likwidacja szkód bez przeszkód”.

Kampania jest kolejną odsłoną przygód kapitana Nostresa. Tym razem zgodnie z obowiązującymi w kosmicznej flocie procedurami kapitan udaje się po stłuczce do psychoanalityka. Lekarz ma ocenić jego stan psychiczny po wypadku.

- Chcemy w ten lekko zabawny sposób pokazać, że w PZU mamy bezproblemową likwidację szkód oraz mocno pomocnych rzeczoznawców i likwidatorów. Dzięki temu jesteśmy firmą, na której można polegać – mówi Sylwia Bednarek, główny specjalista w Biurze Marketingu w PZU.

Kampania startuje 16 września. Oparta jest na komunikacji w TV, Radio, Internecie (m.in. na onet.pl, gazeta.pl, interia.pl, youtube.pl oraz tvnplayer.pl ), a także OOH. Komunikacja pojawi się również na witrynach i plakatach w oddziałach PZU oraz POS TV.

W internecie na stronie strestest.pl użytkownik będzie mógł sprawdzić poziom swojego stresu. Przez test przeprowadzi go znany z reklamy psychoanalityk. Użytkownik będzie musiał wskazać co widzi na losowo wybranych 3 obrazkach. Do każdego będzie miał 4 podpowiedzi. Po odgadnięciu terapeuta w krótkich zabawnych filmach video komentować będzie odpowiedzi badanego i na końcu wystawi diagnozę dotyczącą poziomu stresu oraz przedstawi korzyści z procesu likwidacji szkód w PZU. Strona ruszy 23 września.

Kampania potrwa do 27 października br. Koncept i kreację przygotowała agencja PZL, media zakupił Starlink, działania online realizuje K2 Internet.

inf





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS