- Oświęcim to moje miasto i dlatego właśnie tutaj wymarzyłem sobie otworzyć nasz sklep meblowy. Skorzystanie ze wsparcia organizacyjno-logistycznego, jakie oferuje tak znana sieć sklepów meblowych, jaką jest Abra, bardzo ułatwiło wiele czynności. Otrzymaliśmy cały koncept prowadzenia sklepu meblowego, szkolenia, materiały promocyjne, a przede wszystkim korzystne warunki zakupu mebli i możliwość korzystania z zaplecza magazynowego sieci. To znacznie ułatwiło nam zaistnienie na rynku i działalność - mówi Wojciech Malicki, jeden z właścicieli sklepu w Oświęcimiu.
Program partnerski sklepów meblowych Abra skierowany jest do osób, chcących otworzyć własny biznes w miastach poniżej 50 tys. mieszkańców. Właśnie na tym rynku firma Abra S.A., zarządzająca siecią 75 sklepów, widzi duże możliwości rozwoju.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z sukcesu sklepu w Oświęcimiu. Osiągane przez niego wyniki sprzedaży są dowodem na duży potencjał mniejszych miast, które dotychczas były pomijane przez duże sieci z branży wyposażenia wnętrz. Nasz koncept sieci franczyzowej sprawdza się i możemy śmiało przyjmować pod swoje skrzydła kolejnych franczyzobiorców - mówi Dorota Placzyńska, manager ds. rozwoju sieci Abra S.A.
Firma Abra szuka kolejnych osób zainteresowanych prowadzeniem sklepów meblowych, dysponujących lokalami o powierzchni ok. 500 m2 w miastach od 20 do 50 tys. mieszkańców. Kapitał początkowy niezbędny do uruchomienia sklepu to ok. 100 tys. zł. Okres zwrotu z inwestycji wynosi ok. 1,5 roku.