Zmiany w październikowej Miss
W nowej MISS znajdą się artykuły informacyjno-poradnikowe o zmieniających się trendach w świecie mody, urody, rozrywki. Prezentowane będą nowe serie kosmetyków, kolekcje ubrań, nowości muzyczne, filmowe, technologiczne. Redakcja nie rezygnuje z tekstów poświęconych trudniejszym tematom społeczno-młodzieżowym oraz porad psychologicznych, które cieszą się ogromną popularnością wśród czytelniczek. Przy przygotowywaniu relaunchu, dużo uwagi poświęcono szacie graficznej. Nowy, bardziej elegancki layout, więcej sesji mody to nawiązanie do stylistyki tytułów modowo-urodowych. Zwiększy się również liczba stron. Wprowadzeniu kolejnych numerów MISS towarzyszyć będą kampanie w telewizji, prasie oraz internecie.
W związku z nową formułą pisma ceny powierzchni reklamowej w MISS wzrosną. Wydawca (ViMedia) wzbogacił zarazem ofertę reklamową o niestandardowe działania promocyjne (sampling, sms, mailing, e-mailing, eventy), które będą realizowane m.in. w ramach klubu czytelniczek "MISS Trendy". Dla klientów przygotowano specjalne pakiety reklamowo-promocyjne łączące sprzedaż powierzchni reklamowych np. z wysyłką do czytelniczek sampli wraz ankietą na temat produktu. W związku z dynamicznymi zmianami w MISS rozbudowane zostały działy reklamy oraz promocji wydawnictwa ViMedia.
Inne
Dołącz do dyskusji: Zmiany w październikowej Miss